شروع فعالیت ارتش در رشته ووشو

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرگزری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در فدراسیون ووشو با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ملاقات و گفت وگو کرد.

شروع فعالیت ارتش در رشته ووشو

امیر سرتیپ دوم فولادی ضمن تبریک به امیر صدیقی بابت انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: ووشو یکی از رشته هایی است که در سالیان گذشته با کسب نتایج درخشان همیشه باعث اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در عرصه های بین المللی شده است. مطمئنم با حضور صدیقی در رأس این فدراسیون شاهد تکرار آن نتایج درخشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جای ووشو در سازمان تربیت بدنی ارتش خالی است و این رشته باید در ارتش حضوری پررنگ تر داشته باشد. لذا به زودی با معرفی رئیس هیئت ووشوی ارتش جمهوری اسلامی شاهد فعالیت این ورزش در ارتش به صورت گسترده خواهیم بود. قطعاً از این پس در مورد ووشو به جد هم در حوزه همگانی و هم قهرمانی تعامل گسترده و سازنده ای با فدراسیون ووشو در عرصه های مختلف نیز خواهیم داشت.

در این ملاقات صدیقی ضمن تشریح سیاست ها و اولویت های فدراسیون گفت: در نظر داریم برای توسعه ورزش همگانی و آموزش در سطح نیروهای مسلح و خانواده های این عزیزان همکاری جدی با ارتش داشته باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از امیر سرتیپ دوم فولادی راه اندازی هیئت ووشوی ارتش را به فال نیک گرفت و این امر را اتفاقی مهم و عظیم برای آینده ووشو به ویژه در توسعه ورزش همگانی دانست.

رئیس فدراسیون ووشو همچنین تعامل سازنده بین سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ووشو را امری ضروری تلقی و اعلام نمود که تعامل سازنده با سازمان تربیت بدنی ارتش باعث رشد و توسعه پایدار ووشو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1220

به "شروع فعالیت ارتش در رشته ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت ارتش در رشته ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید