شروع مرمت کوره آجرپزی دباغ در خرم آباد

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از شروع مرمت کوره آجرپزی دباغ خرم آباد اطلاع داد.

شروع مرمت کوره آجرپزی دباغ در خرم آباد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی سه سنبه 30 اردیبهشت ماه 99 گفت: اقدامات حفاظتی این فصل از مرمت کوره شامل آواربرداری و برداشت بخش های الحاقی کنار دودکش، ترمیم سقف، دیواره های دودکش، مخزن چیدمان و برچیدن کف فرش است.

او اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این فصل از مرمت کوره آجرپزی دباغ خرم آباد بیش از 450 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

کوره آجرپزی دباغ خرم آباد در محله گلدشت شرقی واقع شده و در اولین جلسه شورای ثبت آثار صنعتی کشور که در دی سال گذشته برگزار گردید، به عنوان اولین اثر میراث صنعتی استان حائز شرایط شناخته و در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 954

به "شروع مرمت کوره آجرپزی دباغ در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرمت کوره آجرپزی دباغ در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید