شروع نصب کد دوبعدی در مغازه ها و ایجاد برنامه تلفن همراه برای گزارش مستقیم تخلفات صنفی از سوی مردم در هفته آینده

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر صمت در حاشیه نشست تنظیم بازار، ضمن شرح در مورد برنامه های این وزارتخانه در مورد نظارت بر بازار از شروع نصب یک کد دوبعدی (QR Code) و یک شماره شناسه صنفی در مغازه ها برای گزارش مستقیم تخلفات از سوی مردم اطلاع داد.

شروع نصب کد دوبعدی در مغازه ها و ایجاد برنامه تلفن همراه برای گزارش مستقیم تخلفات صنفی از سوی مردم در هفته آینده

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه نشست تنظیم بازار گفت: از هفته آینده علاوه بر بازرسی هایی که بازرسان ما انجام می دهند و امکانی که برای ارائه گزارش های مردمی در تماس با سامانه 124 فراهم شده، این کار تازه نیز در دستور کار قرارگرفته به تدریج فراگیر خواهد شد و بعلاوه یک برنامه تلفن همراه نیز هفته آینده آماده خواهد شد تا مردم بتوانند تخلفات اجرا شده را به صورت مستقیم گزارش دهند.

وی بعلاوه با اشاره به مانور نظارتی این وزارتخانه در روز یکشنبه، شرح داد: کاری را در روز یکشنبه انجام دادیم و با انجام یک مانور نظارت ویژه در سراسر کشور دریک روز بیش از 86 هزار مورد بازرسی انجام شد.

وزیر صمت افزود: این حرکت بزرگ با تقسیم کار و برای ایجاد آمادگی انجام شد که نتایج بسیار خوبی نیز از آن به دست آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2101

به "شروع نصب کد دوبعدی در مغازه ها و ایجاد برنامه تلفن همراه برای گزارش مستقیم تخلفات صنفی از سوی مردم در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نصب کد دوبعدی در مغازه ها و ایجاد برنامه تلفن همراه برای گزارش مستقیم تخلفات صنفی از سوی مردم در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید