تور فیلیپین: شروع همکاری های مشترک ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی

به گزارش مجله رویای کره ای، سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی و آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین(DOST-PCAARRD) با هدف شروع همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در حال برگزاری است.

تور فیلیپین: شروع همکاری های مشترک ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سمپوزیوم بین المللی دو روزه ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با هدف توسعه همکاری های علمی دو کشور در این حوزه از صبح پنچشنبه شروع شد.

سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم مجازی، دکتر مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر صابر گلکاری، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر منظور حسین سومرو، رییس بنیاد علم کشورهای اکو و جمعی از مسوولان علمی فیلیپین از جمله دکتر رینالدو وی. ابورا، مدیر اجرایی شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی و دکتر فرمانتو تی. دلاپنا، دبیر دپارتمان علوم و فناوری (DOST) فیلیپین بودند.

طی دو روز برگزاری این سمپوزیوم، 29 تن از محققان حوزه نانوفناوری کشاورزی از مراکز پژوهشی و دانشگاه های ایران و فیلیپین تازه ترین دستاوردها و یافته های علمی در این حوزه را ارائه می نمایند.

سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین(DOST-PCAARRD) با هدف شروع همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق هایی نو برای همکاری های علمی، تحقیقاتی و ترویجی در حوزه هایی نظیر مطالعه و تبادل اطلاعات علمی و فناوری، تعامل مؤثر بین بخش های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه، فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی بنگاه های کوچک، میانه(SMEs) و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در ایران و فیلیپین در حال برگزاری است.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و بعلاوه وزارت علوم و فناوری فیلیپین از حامیان این سمپوزیوم مشترک هستند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای سمپوزیوم به نشانی http://ipvsan.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1927

به "تور فیلیپین: شروع همکاری های مشترک ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: شروع همکاری های مشترک ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید