طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت افزایش می یابد

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از افزایش طرح های پژوهشی این دانشگاه در سال جدید با ارتقای مرتبه علمی 6 عضو هیئت علمی اطلاع داد.

طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت افزایش می یابد

سیدسجاد گشتی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره دستاوردها و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در سال گذشته و برنامه های سال جدید اظهار کرد: سال 1398 تعداد چهار مقاله شامل دو مقاله ISI و دو مقاله علمی پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی واحد دانشگاهی فومن و شفت منتشر شد.

وی ادامه داد: تعداد دو عنوان طرح پژوهشی درون دانشگاهی پس از ارائه گزارش و مستندات مرتبط با تعهدات مربوط نیز انتها یافته اعلام شد. از سوی دیگر دو عنوان طرح درون دانشگاهی نیز توسط دو عضو هیئت علمی مطرح شده و برای اجرا مصوب شد.

انتها طرح تدوین پیش نویس استاندارد کالیبراسیون تصحیح کننده های حجمی گاز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از اعلام انتها پیروزیت آمیز طرح برون دانشگاهی تدوین پیش نویس استاندارد کالیبراسیون تصحیح کننده های حجمی گاز به عنوان خبر ویژه این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش یاد کرد و اضافه نمود: قرارداد طرح به ارزش تقریبی 470 میلیون ریال بین شرکت گاز استان گیلان به عنوان کارفرما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به عنوان واحد پژوهشی منعقد شده بود.

گشتی با بیان اینکه در حوزه آزمایشگاه ها، واحد دانشگاهی فومن و شفت در سال 1398 پیروز به کسب درآمد حاصل از طرح ساها (ارائه خدمات آزمایشگاهی) به مبلغ 42 میلیون ریال شد به خبرنگاران گفت: پیروزیت های کسب شده در حوزه ورزشی سال 1398 نیز شامل کسب مقام دوم در مسابقات استانی کاراته و مقام سوم مسابقات تنیس روی میز دانشجویان برادر بود.

به گفته وی، راستای افزایش سطح مهارتی دانشجویان در حوزه های مرتبط با رشته تحصیلی و تحقق شعار هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت، برگزاری سخنرانی های علمی، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی در دستور کار نهاده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تشریح کرد: در این راستا، سمینارهای تخصصی نیم روزه، کارگاه های عمومی، سخنرانی های علمی و پژوهشی و فعالیت های فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی و اجرا شد.

گشتی، کارگاه آشنایی با سامانه های پایش آزاد و پژوهشیار در بهمن 1398 را از دیگر فعالیت ها نام برد و ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی دقیق مدیران گرو ه های آموزشی و فرآیندهای مرتبط با سامانه های پایش آزاد و پژوهشیار بود. در این راستا پس از معرفی دقیق این سامانه ها و جزئیات آنها توسط مدرس، مسائل و ابهامات موجود به بحث گذاشته شد و برطرف ابهامات صورت گرفت.

افزایش درآمدهای خارج از شهریه با توجه به سیاست های جدید

وی مطرح کرد که افزایش تعداد طرح های پژوهشی با توجه به ارتقای مرتبه علمی 6 عضو هیئت علمی، رشد تعداد مقالات ارائه شده توسط استادان و دانشجویان، افزایش درآمدهای خارج از شهریه با توجه به سیاست های جدید درباره ساماندهی امور آزمایشگاه های درآمدزا و کسب رتبه های برتر فرهنگی ورزشی توسط دانشجویان از مهم ترین اهداف و دستورکارهای واحد فومن و شفت در سال جدید است.

انتهای پیغام/4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 948

به "طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید