آماده سازی 3 پارکینگ با ظرفیت 500 اتوبوس در مهران

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ایجاد امکانات مناسب در پایانه برکت مهران برای اربعین حسینی امسال اطلاع داد.

آماده سازی 3 پارکینگ با ظرفیت 500 اتوبوس در مهران

به گزارش خبرنگاران، خداداد مقبلی در همایش زائر یاران اربعین و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی استان ایلام، با بیان اینکه افدامات بسیار خوبی در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت برای اربعین 98 از سوی سازمان راهداری اجرا شده است، اظهار کرد: وجود دو راه دسترسی مجزا جهت روان سازی و جلوگیری از ترافیک و تردد راحت برای زائران و نیروهای امدادی، آماده کردن 3 پارکینگ با ظرفیت 500 اتوبوس، احداث 688 چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت 80 درصدی، ایجاد بیش از 5 هزار متر سایبان برای گیت های ورودی و خروجی پایانه از جمله اقدامات اجرا شده برای اربعین 98 بوده است.

مقبلی توضیح داد: شبکه ارتباط کشور نقش ارزنده ای در چرخه مالی کشور دارد و بالای 80 درصد جابه جایی کالا و مسافر از شبکه جاده ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 1500 نقطه پرحادثه در کشور شناسایی شده که 250 نقطه از آنها مورد تاکید پلیس راه بوده است، اعلام کرد: از 250 نقطه پرحادثه مورد تاکید پلیس راه کشور 56 نقطه رفع شده که 2 نقطه مربوط به استان ایلام بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 408

به "آماده سازی 3 پارکینگ با ظرفیت 500 اتوبوس در مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 3 پارکینگ با ظرفیت 500 اتوبوس در مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید