آمادگی خرید جدید پرسپولیس

به گزارش مجله رویای کره ای، تیم پرسپولیس خیلی زود اولین خرید زمستانی خود را ثبت کرد، اما چند روز پس از آن اعلام شد که پنجره این تیم به دلیل شکایت ماریو بودیمیر بسته شده و تا زمان تصفیه حساب با این بازیکن، امکان خرید تازه ندارند؛ خبری شوکه کننده برای هواداران این تیم که نگرانند علاوه بر مهدی ترابی، نتوانند یک مدافع میانی را به خدمت گیرند.

آمادگی خرید جدید پرسپولیس

اما با این وجود مهدی ترابی به صورت منظم در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و در تیم ذخیره ها خود را آماده آغاز نیم فصل دوم می کند. در شرایطی که بین آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول (یک اسفند- گل گهر) و اولین بازی در نیم فصل دوم (4 اسفند- سایپا) فاصله بسیار کمی وجود دارد، قرارداد زودهنگام ترابی با قرمز ها سبب شده تا او فرصت کافی برای کسب آمادگی را داشته باشد.

ترابی که در لیگ نوزدهم توانست عنوان گلزن ترین هافبک و موثرترین بازیکن پرسپولیس را تصاحب کند، حالا با پیراهن شماره 25 که بر تن آریا برزگر بود، در تمرینات حضور دارد و امیدوار است که هرچه زودتر با تیم یحیی گل محمدی وفق پیدا کند. نکته جالب این که آخرین حضور ترابی در لیگ برتر ایران مقابل سایپا بود و حالا دوباره وی برابر نارنجی پوشان قرار خواهد گرفت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1534

به "آمادگی خرید جدید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی خرید جدید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید