آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

به گزارش مجله رویای کره ای، ساخت پروانه کاغذی تاخورده با کاغذهای رنگی بسیار آسان و سرگرم کننده است و می توانید از آنها برای تزیین جشن تولد یا اتاق کودکتان استفاده کنید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

ساخت پروانه کاغذی تاخورده بسیار آسان و لذت بخش است. شما با کاغذهای رنگی می توانید پروانه های رنگی ساخته و از آنها برای تزیین فضای اطرافتان در روزهای جشن و یا اتاق کودکتان بهره ببرید. شما می توانید از این پروانه های زیبا برای تزیین هدیه بچه ها نیز بهره ببرید. مطمئن باشید که قادر به ساخت این کاردستی هستید و تنها کافیست ده دقیقه وقت صرف کنید. می توانید این پروانه ها را با کمک کودکتان ساخته و سرگرم شوید و مطمئن باشید بچه ها نیز بسیار لذت خواهند برد. شما با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می توانید از ابزار و وسایل ساده برای ساخت اشکال تزیینی بهره ببرید و با خلق فضای رنگی در اطرافتان به نشاط خود و خانواده اتان بیفزایید.

مراحل ساخت پروانه کاغذی

1- وسایل مورد نیاز خود را که در تصویر زیر می بینید و شامل قیچی، کاغذ رنگی و سیم پرزدار یا کاموا و یا ربان است تهیه کنید.

2- با توجه به اندازه پروانه ای که قصد ساخت آن را دارید کاغذ رنگی های خود را به شکل مربع برش بزنید.

3- کاغذ رنگی را از گوشه به صورت رفت و برگشت (بادبزنی) تا کنید.

4- دو کاغذ رنگی با رنگ متفاوت (ترجیحا تیره و روشن) را مطابق تصویر روی هم گذاشته و با سیم یا ربان یا کاموا گره بزنید.

5- با دست تا کاغذها را از هم باز کنید.

6- پروانه های زیبا و رنگی شما آماده است. می توانید تعدادی از پروانه ها را روی یک نخ بلند در کنار هم متصل کنید و یک رشته پروانه ای داشته باشید.

به همین سادگی شما با یک تکه کاغذ و در کوتاه ترین زمان ممکن یک پروانه کاغذی زیبا ساختید که می توانید از آن برای تزیینات مختلف بهره ببرید.

منبع: setare.com
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1463

به "آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید