ابراهیمی: بابت شکست دادن سپاهان خیلی خشنود نیستیم، با تراکتور توافق کرده بودم

به گزارش مجله رویای کره ای، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت که پیش از آغاز لیگ برتر فوتبال با باشگاه تراکتور تبریز به توافق رسیده بود، اما در نهایت در جمع شاگردان قلعه نویی ماندنی شد.

ابراهیمی: بابت شکست دادن سپاهان خیلی خشنود نیستیم، با تراکتور توافق کرده بودم

علیرضا ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 3 بر یک گل گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان گفت: سپاهان جزو پنج تیم برتر فوتبال ایران است که این بازی به دلیل تقابل قلعه نویی با تیم سابقش، حساسیت بیشتری داشت. خوشبختانه گام اول را محکم برداشتیم و تیم پُرقدرتی را شکست دادیم. البته برای ما فرقی نمی کرد با چه تیمی بازی می کنیم، چون باید اولین بازی را با بُرد پشت سر می گذاشتیم. ما زیاد بابت این پیروزی خشنود نیستیم. مهم این بود که فقط سه امتیاز را بگیریم و به فکر بازی های بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر، شرح داد: ما بازی به بازی جلو می رویم و نمی خواهیم از همین شروع لیگ در مورد سرانجام فصل حرف بزنیم. مهم این است که بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم تا ان شاءالله در سرانجام مسابقات، جزو بالانشینان جدول باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع گل گهر سیرجان درباره بحث جدایی اش از این تیم و اینکه گفته می شد قرار است به تراکتور تبریز برود، گفت: من از تراکتور پیشنهاد جدی داشتم. حتی با منصوریان و علیپور (مدیرعامل باشگاه تراکتور) هم صحبت کردم و به توافق رسیدیم. بحث معاوضه من با یکی از بازیکنان تراکتور هم مطرح بود، اما در نهایت قسمت این بود که در گل گهر بمانم. من با جواهری (مدیرعامل باشگاه گل گهر) و قلعه نویی صحبت کردم و در نهایت در گل گهر ماندم. امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1326

به "ابراهیمی: بابت شکست دادن سپاهان خیلی خشنود نیستیم، با تراکتور توافق کرده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: بابت شکست دادن سپاهان خیلی خشنود نیستیم، با تراکتور توافق کرده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید