اختلاف 36 میلیون تومانی سفر معمولی و لاکچری به تایلند

به گزارش مجله رویای کره ای، اگر به دنبال تجربه طبیعتی زیبا، فرهنگی خاص، میوه هایی خارق العاده، سواحلی دل انگیز، روستا هایی تاریخی و معبدهایی سنتی هستید، سفر به تایلند را از دست ندهید.

اختلاف 36 میلیون تومانی سفر معمولی و لاکچری به تایلند

با تور تایلند ارزان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، پاتایا، پوکت، بانکوک و سامویی، شهرهایی از تایلند هستند که برای تک تک و ترکیب آن ها تور تعریف شده است. شما می توانید با هزینه 4 میلیون و 500 هزار تومان به وسیله آژانس ابرش پرواز به بانکوک سفر کنید و 7 شب اقامت در یک هتل سه ستاره داشته باشید. باهمین شرایط، سفر به پاتایا برای شما 4 میلیون و 600 هزار تومان و سفر به پوکت 6 میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت. اگر قصد بازدید از سامویی را داشته باشید هزینه شما نسبت به سفر به بانکوک بیش از دوبرابر بیشتر خواهد شد و باید حدودا 9 میلیون و 200 هزار تومان بپردازید. اگر با همین آژانس قصد سفر ترکیبی به بانکوک، پاتایا و پوکت را داشته باشید حدودا 6 میلیون و 700 هزار تومان برایتان آب خواهد خورد. شاید به دلیل هزینه های بالا، سفر ترکیبی به هر چهار شهر نام برده شده برای همه جالب توجه نباشد اما اگر به دنبال یک سفر فوق لوکس به تایلند هستید و قصد دارید هر چهار شهر نام برده شده را ببینید و شب ها در هتل پنج ستاره بخوابید، 40 میلیون تومان کنار بگذارید.

گفتنی است قیمت های اعلام شده بر اساس دلار امروز هستند و امکان تغییر آن ها وجود دارد.در ضمن آژانس ابرش پرواز برای تمام تورهایش خدمات استقبال فرودگاهی، راهنمای سفر، بیمه، گشت شهری، سیم کارت و... را در نظر گرفته است.

اگر به دنبال قیمت های کمتری برای سفر به تایلند هستید، آژانس کیان سفر بال قیمت های کمتر از 4 میلیون تومان هم ارائه داده است و شما می توانید با پرداخت 3 میلیون و 990 هزار تومان تجربه 7 شب اقامت در پاتایا یا بانکوک را با پرواز ماهان بدست آورید. تورهای این آژانس برای سفر به پوکت از قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان آغاز می شوند و بسته به نوع هتلی که انتخاب می کنید تا حدود 13میلیون تومان افزایش پیدا می نمایند. همچنین تورهای ترکیبی سه شب بانکوک و چهار شب پاتایا از 4 میلیون و 250 هزار تومان تا 8 میلیون و 800 هزار تومان و تور ترکیبی سه شب بانکوک و چهار شب سامویی از قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان تا حدودا 13 میلیون تومان برچسب خورده اند.

کیان سفر بال امکانات استقبال فرودگاهی، ویزا، سیم کارت و گشت شهری را برای علاقه مندان در نظر گرفته است و با توجه به نوسانات ارزی امکان تغییر قیمت ها وجود دارد.

آرشین پرواز هم جزو آژانس های ارائه دهنده تور تایلند است و تور پاتایا خود را که شامل هفت شب اقامت در هتل سه ستاره، 4میلیون و 170 هزار تومان قیمت گذاری نموده است. گران ترین تور این آژانس هم تور هفت شبه پوکت است که 15 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد و در هتلی 5 ستاره اقامت خواهید داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 467

به "اختلاف 36 میلیون تومانی سفر معمولی و لاکچری به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف 36 میلیون تومانی سفر معمولی و لاکچری به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید