افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین

به گزارش مجله رویای کره ای، جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان با استفاده از فناوری های نوین و رعایت الگوی ایرانی اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین

علی جعفری گفت: در حوزه برنامه ریزی شهری و شهرسازی در وزارت راه وشهرسازی در کنار فراوری مسکن نگاه به شهرسازی و توجه به اصول شهرسازی را در دستور کار خود قرار داده ایم .

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه زندگی مردم در حال حاضر اجتماعی است وباید فضای را ایجاد کنیم که کیفیت زندگی در محیط شهر از شرایط مطلوبی برخوردار باشد.

او می گوید: پیش از این در فراوری مسکن کمتر به زیرساخت و پروژه های زیربنایی و روبنایی توجه می شد اما در حال حاضر با رعایت الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت ها مبتنی بر رعایت سرانه خدماتی و زیرساخت ها و تاسیسات شهری است.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: کیفیت ساخت مسکن هم اکنون بر مبنای استفاده از مصالح نوین است ودر اجرا و فراوری این پروژه ها رویکرد فناوری های نوین در جهان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان به معنای توجه به سرمایه ملی کشور است متاسفانه پیش از این شاهد ساخت پروژه های بودیم که عمر مفید آنها کم بود و بعد از 5تا 6سال تبدیل به بافت فرسوده می شدند و هم اکنون میانگین عمر پروژه ها بین 25تا 30 سال است که سعی در افرایش عمر دهی به این پروژه ها هستیم.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2178

به "افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید