الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می گردد، پخش شبی که ماه کامل شد

به گزارش مجله رویای کره ای، در بخش صحنه گران شبکه نمایش، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون یک هفته مهمان این شبکه می گردد.

الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می گردد، پخش شبی که ماه کامل شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از پشت سر گذاشتن عید سعید قربان و در هفته منتهی به عید عظیم غدیر خم، شبکه نمایش ژانر منتخب هفتگی خود را به ژانر کمدی اختصاص داده و در بخش صحنه گران به مرور آثار الناز شاکر دوست خواهد پرداخت.

این شبکه از شنبه 11 تا آدینه 17 مرداد ساعت 13 فیلم های اون روی زندگی، در شیراز رخ داد، مهریه، قاتلین پیرمرد، وای آمپول، پاتال و آرزو های کوچک و افراطی ها را روی آنتن می برد.

* فیلم های ویژه تابستان

فیلم های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب دوری و بازگشت، مثل یک ستاره زندگی کن، بهترین دوست من، زادورا، سلاح، بچه شهری ها و گودزیلا از شنبه تا آدینه ساعت 15 پخش می شوند.

* ژانر منتخب این هفته

فیلم باز های شبکه نمایش می توانند ژانر کمدی را از شنبه تا آدینه به ترتیب با تماشای فیلم های ایرانی و خارجی شامل پتسی و بی نظم منظم، اخلاقتو خوب کن، موش زبل، مرد آفتابی، احمق و احمق تر 2، آپارتمان شماره 13 و جنجال عظیم از این شبکه دنبال نمایند.

* مرور آثار

در بخش صحنه گران (مرور آثار)، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون، یک هفته مهمان شبکه نمایش می گردد. وی متولد 1363 تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که با بازی در فیلم گل یخ ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. وی در سال 1397 برای نقش آفرینی در فیلم شبی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

علاقمندان به بازی این بازیگر می توانند از شنبه تا آدینه ساعت 21 به ترتیب فیلم های خدا نزدیک است، فاصله، شبی که ماه کامل شد، شرط اول، مجردها، کیش و مات و عروس فراری را مشاهده نمایند.

* فیلم های جذاب و نخستین نمایش

در باکس ساعت 23 این شبکه به ترتیب فیلم خاطره انگیز فرار به سوی پیروزی و یاغی دشت، شاهد نامرئی، تعقیب و گریز، توگو، تصنیف باستر اسکراگز و فیلم سینمایی جدید سفر به چین از شنبه تا آدینه پخش خواهند شد.

فیلم سفر به چین به کارگردانی اولگ استپچنکو محصول 2019 آدینه 17 مرداد و در شب عید غدیرخم، در ساعت 23 برای نخستین بار از این شبکه پخش می گردد.

* کلاسیک

در کلاسیک هفته پیش رو فیلم های عظیم مرد کوچک، سرافراز، گربه جاسوس، احمق ها در آکسفورد و احمق ها در دریا، جاده صاف کن، به خاطر یک مشت دلار و ژنرال از شنبه تا آدینه در ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1165

به "الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می گردد، پخش شبی که ماه کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می گردد، پخش شبی که ماه کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید