انجمن حرفه ای مالکان کشتی های تفریحی تشکیل گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر گفت: دارندگان کشتی های تفریحی می توانند با تشکیل انجمن و تشکل حرفه ای برنامه های خود را سامان دهی نمایند.

انجمن حرفه ای مالکان کشتی های تفریحی تشکیل گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، جلسه معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل با مالکان کشتی های تفریحی، شنبه 5 بهمن در محل اداره بندر برگزار گردید.

سکینه سالاری در این جلسه با اشاره به اهمیت سامان دهی گشت های دریایی و توسعه این جاذبه تفریحی افزود: پیشنهاد می گردد همه دارندگان کشتی های مدرن و سنتی تفریحی و قایق هایی که در این حوزه خدمات دهی می نمایند با تشکیل انجمن و تشکل حرفه ای صنفی به سامان دهی برنامه های کمی و کیفی این صنف یاری نمایند.

سالاری افزود: گردشگری دریایی یکی از جاذبه های تفریحی استان است که این معاونت به دنبال ایجاد فضای مناسب خدمات دهی این حوزه بوده و دلیل برگزاری چنین نشست های چند جانبه ای رسیدن به نقطه مطلوب گردشگری دریایی است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر ادامه داد: دارندگان کشتی های تفریحی باید به دنبال آنالیز نواقص و بروزرسانی کیفی خدمات خود باشند، چرا که ارتباط مستقیم جذب گردشگر و درآمدزایی دوسویه است.

سالاری در خاتمه به بیان رویکردهای توسعه گردشگری استان پرداخت و توضیح داد: در آینده بیشتر از گردشگری استان خواهیم شنید و این مهم به دست نخواهد آمد، جز با یاری شما فعالان گردشگری که می طلبد با کوشش بیشتر و برطرف نواقص به شتاب بیشتر توسعه این صنعت در استان یاری کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 733

به "انجمن حرفه ای مالکان کشتی های تفریحی تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن حرفه ای مالکان کشتی های تفریحی تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید