اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی اسپانیا

به گزارش مجله رویای کره ای، اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی مشترک سازمان جهانی گردشگری و ایالت باسک اسپانیا برگزار می گردد.

اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی اسپانیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان دنیای گردشگری در امسال میلادی به تحولات دیجیتال و داستان های مربوط به آن از جمله استارت آپ های گردشگری، ایجاد تکنولوژی و فناوری تمرکز داشت. بر همین اساس یکی از موضوعاتی که بر آن توجه ویژه شده است؛ بحث شهرهای هوشمند بوده که به گردشگری شهری و بالا بردن جذابیت تجربه گردشگر در شهرها می پردازد که این موضوع به وسیله تکنولوژی امکان پذیر شده است. علاوه بر آن یکی دیگر از بحث هایی که سازمان گردشگری به آن پرداخته، بحث گردشگری غذا و رابطه آن با فناوری است.

بخش گردشگری ایالت باسک اسپانیا که یکی از مهدهای غذا و نوشیدنی در اسپانیا و دنیا به شمار می آید، برای برگزاری اولین مسابقه دنیای استارت آپ های گردشگری غذا اقدام نموده و تمام کسانی که استارت آپی را در زمینه گردشگری غذا راه انداخته اند، می توانند در آن شرکت نمایند.

این رقابت، نخستین و بزرگترین رویداد ابتکاری در دنیا بوده، هدف از برگزاری آن، شناسایی چالش ها و پروژه ها و سرعت بخشیدن به نوآوری هایی است که می تواند حوزه گردشگری غذا را در آینده نزدیک متحول نمایند. در این راستا، معرفی پروژه هایی که نسبت به افزایش پایداری در گردشگری متعهد هستند، یکی از ارکان این رقابت در نظر گرفته شده است.

معیارهای ارزیابی شرکت نمایندگان، نوآوری و خلاقیت، تاثیر بالقوه و مقیاس پذیری، مدل کسب و کار معتبر یا آزمایش شده، تیم مناسب و متعهد، آمادگی مشارکت، گردشگری پایدار در ارزش گذاری و ویژگی فناورانه و دیجیتال است.

استارت آپ ها برای شرکت در این رقابت دنیای باید، نوپا، سودآور یا غیرانتفاعی، متعلق به اشخاص حقوقی یا حقیقی، برخورداری از حداقل شرایط پذیرش، مقیاس پذیری بالقوه و دیدگاه پایداری در گردشگری غذا را دارا باشند.

برندگان این مسابقه، بخشی از شرکت های پیشرو در بخش گردشگری خواهند شد. استارتاپ های علاقه مند به شرکت در این مسابقه، می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت www.gastronomytourismventures.org به دست بیاورند و تا تاریخ 5 مارس 2019 در همین سایت ثبت نام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 294

به "اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید