رویداد استارت آپ گردشگری اصفهان برگزار گردید

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان عصر روز گذشته 22 مرداد 97 در مراسم افتتاحیه استارت آپ گردشگری اصفهان که توسط معاونت گردشگری اداره کل برگزار گردید، مطرح نمود: کوشش کنیم تا دریافت ایده خلاقانه فعالان جوان گردشگری اصفهان به یک جریان مستمر تبدیل گردد.

رویداد استارت آپ گردشگری اصفهان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، عصر روز گذشته 22 مرداد اولین رویداد علمی استارت آپ گردشگری استان اصفهان با حضور فریدون الله کمک مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل و جمعی از پیشکسوتان و فعالان جوان گردشگری استان اصفهان در هتل سپاهان برگزار گردید.

در نشست افتتاحیه این رویداد، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد علمی تاکید نمود: بدون شک توسعه کنونی گردشگری اصفهان مرهون کوششهای فعالان گردشگری به ویژه جوانان خلاق اصفهانی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تاکید نمود: با توجه به رشد کنونی گردشگری اصفهان ما هم اکنون در مرحله توسعه پایدار قرار داریم، لذا با توجه به حساسیت های موجود در این مرحله، نیازمند ارائه مستمر راه کارهائی واقع گرایانه و خلاقانه هستیم تا بتوانیم به وسیله آنها به ویژه در شرایط حساس کنونی در کوتاه مدت به توسعه پایدار در جای جای استان اصفهان دست یابیم.

الله کمک همچنین با اشاره به نقش جوانان در توسعه گردشگری توضیح داد: خوشبختانه وجود تعداد زیادی جوانان تحصیلنموده در این حوزه در استان فرصت مناسبی را برای توسعه گردشگری استان فراهم نموده، پس باید کوشش کنیم تا این رویدادهای علمی به صورت مستمر ادامه یابد تا در فصول مختلف و در همه ادوار بتوان یا دریافت ایده های جدید و خلاقانه مسائل و مشگلات گردشگری استان را حل و فصل کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در سرانجام با اشاره به جذابیت های بی شمار گردشگری در استان اظهار کرد: امروزه بسکمک از گردشگران اصفهان را با آثار تاریخی آن می شناسند، لکن ما بدنبال جذب ایده های نوین در راستای توسعه در سایر ابعاد به ویژه توسعه طبیعت گردی استان هستیم، لذا امیدواریم این ایده های توام با خلاقیت بتواند به وقوع یک جریان مستمر انجامیده و طوفانی را در راستای دست یابی به توسعه پایدار گردشگری ایجاد کند.

در اولین روز از رویداد استارت آپ گردشگری اصفهان از مجموع 30 ایده ارائه شده، کمیته علمی استارت آپ گردشگری اصفهان 10 ایده را با اکثریت آراء به تصویب رساند.

با توجه به تصویب ایده های فعالان جوان گردشگری استان اصفهان، از صبح امروز گروه های علمی تشکیل و به مدت 2 روز جلسات این گروه ها برای تبیین ایده ها در هتل های سپاهان و پیروزی اصفهان تشکیل می گردد، و پس از آن به ایده های برتر پس از انتخاب، جوائزی تعلق می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 286

به "رویداد استارت آپ گردشگری اصفهان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارت آپ گردشگری اصفهان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید