ایرانشهر در زمستان با آب و هوایی مطلوب میزبان گردشگران است

به گزارش مجله رویای کره ای، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ایرانشهر در زمستان با آب و هوایی مطلوب میزبان گردشگران است.

ایرانشهر در زمستان با آب و هوایی مطلوب میزبان گردشگران است

علی شعبانی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: طبیعت این شهرستان همچون مردمانش در میهمان نوازی چیزی کم نمی گذارد بطوریکه چشم اندازهای منطقه بویژه اطراف رودخانه دامن در این فصل سال که همه جا سرما و یخبندان حاکم است، دلنواز و دیدنیست.

وی بیان کرد: ایرانشهر در فصل زمستان یکی از منطقه ها زیبا، خوش آب و هوا و دیدنی کشور بشمار می رود که هموطنان عزیز می توانند از این طبیعت و چشم اندازهای زیبای آن دیدن کنند.

فرماندار ایرانشهر با دعوت از صاحبان سرمایه برای سرمایه گذاری در کنار چشم اندازهای زیبای رودخانه دامن گفت: دولت آمادگی دارد به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری زمین و تسهیلات واگذار کند.

شعبانی افزود: رودخانه دامن با چشم اندازها و جاذبه های زیبا و منحصر بفرد مکان دیدنی برای سرمایه گذاری و گردشگری در فصول مختلف سال است.

وی ادامه داد: وجود نخل های سربه فلک کشیده، رشته کوه های به هم پیوسته و منازل خشتی و سنگی کنار رودخانه دامن چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این رودخانه تابلوی بسیار زیبایی از طبیعت بکر را به تصویر کشیده است که چشم هر بیننده ای رابه خود جلب می کند.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: رودخانه دامن ضمن تامین آب آشامیدنی و کشاورزی مردم منطقه، طبیعت بسیار زیبایی را در کنار نخلستان های زیبا همراه با مزارع برنج و آبشارهای کوچک و صخره ای برای گردش و تفریح گردشگران و دوستداران طبیعت فراهم کرده است.

انور نارویی، یکی از شهروندان ایرانشهری گفت: ما در این فصل سال که در دیگر نقاط کشور یخبندان است روزهای تعطیل به دامن طبیعت می رویم و اوقات فراغت خود را سپری می کنیم.

رحمان دامنی، یکی دیگر از شهروندان گفت: معمولا در این فصل سال از دیگر نقاط کشور میهمان داریم و آنان را به اطراف رودخانه دامن و دیگر نقاط دیدنی و گردشگری می بریم.

یکی از هموطنان گردشگر گفت: به اتفاق خانواده چند روزیست که از تبریز مرکز آذربایجان شرقی برای گردش و تفریح به ایرانشهر آمده ایم، در این شهر زمستان احساس نمی شود طبیعت بسیار زیبا و آب و هوایی مطلوب دارد و معمولا هر یکی دو سال یک بار در زمستان به این شهر سفر می کنیم.

وی که خود را ابراهیم تقی زاده معرفی کرد، افزود: مردم این منطقه خونگرم و میهمان نواز هستند و وقتی با یک نفر صادقانه ارتباط برقرار کنید با جان و دل پذیرای شما می شود، میزبان ما یکی از دوستان بومی ایرانشهر است که در میهمان نوازی واقعا ما را شرمنده می کند، در مدتی که میهمانشان هستیم کار را تعطیل کرده و هر روز به یکی از منطقه ها دیدنی و تاریخی می برد.

وی ادامه داد: قلعه ناصریه، روستای دامن، منطقه بمپور با قلعه تاریخی و سرسبزی طبیعت واقعا مجذوب کننده و دیدنی هستند و به هموطنان توصیه می کنم در فصل زمستان سفر به این شهرستان را در برنامه های خود قرار دهند، زیرا سفری به یادماندنی و مجذوب کننده خواهند داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2004

به "ایرانشهر در زمستان با آب و هوایی مطلوب میزبان گردشگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانشهر در زمستان با آب و هوایی مطلوب میزبان گردشگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید