ایسر از نسل جدید لپ تاپ و صندلی گیمینگ خود رونمایی کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، سال گذشته شرکت ایسر در نمایشگاه IFA 2019 از یک صندلی گیمینگ شگفت انگیز رونمایی کرد و امسال هم با نسل جدید این محصول به برلین بازگشته است. نسل دوم این صندلی گیمینگ Predator Thronos Air نام دارد و نسبت به مدل 20 هزار دلاری سال گذشته کمی ارزان تر است.

ایسر از نسل جدید لپ تاپ و صندلی گیمینگ خود رونمایی کرد

در واقع ایسر برای کاهش قیمت دستگاه، موتور تنظیم اتوماتیک مانیتور را حذف کرده است و این بار کاربر باید به صورت دستی مانیتور را تنظیم کند. اما سایر ویژگی های ظاهری مانند نسل قبل حفظ شده است؛ یک ساختار استیل غول پیکر که در دل خود یک صندلی و سه نمایشگر را جای داده و روی بدنه اش نورپردازی های متناسب با محصولات گیمینگ را شاهد هستیم.

حذف موتور تنظیم اتوماتیک مانیتور باعث شده تا قیمت این دستگاه به 13999 دلار برسد که البته باز هم مبلغ بسیار بالایی برای یک صندلی گیمینگ به نظر می رسد؛ اما شاید اطلاعات بیشتری که در ادامه ذکر می کنیم بتواند نظر شما را تغییر دهد. میزی که در مقابل صندلی قرار گرفته است به یک صفحه قابل تنظیم برای ماوس و صفحه کلید مجهز است که البته به صورت اتوماتیک جابجا نمی شود و در قسمت زیر پا نیز یک استراحت گاه قرار داده شده تا کاربر با راحتی بیشتری مشغول بازی شود.

اما ابزارهای این مجموعه به همین جا ختم نمی شود. در کنار سه مانیتوری که در به صورت نیم دایره در مقابل چشمان کاربر قرار می گیرد، ایسر یک وب کم در بالای مانیتور وسط و یک رایانه گیمینگ نیز در این صندلی تعبیه کرده است که به نظر می رسد با وجود نبود موتور اتوماتیک، هنوز هم ارزش 20 هزار دلار را دارد. این محصول در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس خواهد بود.

پس از صندلی گیمینگ، به لپ تاپ های گیمینگ جدید این شرکت می رسیم که محصولات بسیار قدرتمندی هستند. نسل جدید Predator Triton 500 به نمایشگری با نرخ 300 هرتز مجهز شده است که رزولوشن 1080p را ارائه می کند. به جز نمایشگر 300 هرتزی، سایر مشخصات دستگاه نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است و این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی RTX 2080 Max-Q، پردازنده نسل نهمی Core i7، حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD و حافظه رم 32 گیگابایتی بهره می گیرد. اضافه شدن نمایشگر 300 هرتزی در کنار چنین سخت افزار قدرتمندی، قیمت این دستگاه را به 2800 دلار رسانده است. نسخه جدید از ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد.

اما نسخه سبک تر و باریک تر این دستگاه نیز با نام Predator Triton 300 معرفی شده است که به یک نمایشگر 15.6 اینچی، نسل نهم پردازنده اینتل Core i9، پردازنده گرافیکی GTX 1650، حافظه رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع SSD مجهز است. نمایشگر 15.6 اینچی Triton 300 نرخ تازه سازی 144 هرتز ارائه می کند و زمان پاسخ دهی آن 3 میلی ثانیه است. این لپ تاپ با قیمت 1299 یورو در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 324

به "ایسر از نسل جدید لپ تاپ و صندلی گیمینگ خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسر از نسل جدید لپ تاپ و صندلی گیمینگ خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید