بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از فرایند برگزاری امتحانات 17 واحد دانشگاهی

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور در واحد دولت آباد این دانشگاه از نزدیک در جریان فرایند برگزاری امتحانات مجازی سرانجام ترم 17 واحد دانشگاهی نهاده شد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از فرایند برگزاری امتحانات 17 واحد دانشگاهی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از دولت آباد، پیغام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از نزدیک در جریان فرایند برگزاری امتحانات مجازی سرانجام ترم 17 واحد دانشگاهی این استان نهاده شد.

نجفی با اشاره به انجام احراز هویت دانشجویان قبل از برگزاری امتحان در واحد دولت آباد اظهار کرد: انجام احراز هویت دانشجو قبل از آزمون نکته مهمی است که باید توسط دیگر واحدها نیز در آینده نزدیک و برای امتحانات مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از کارکنان خدوم واحد دولت آباد اضافه نمود: با توجه به رشته های موجود در این واحد دانشگاهی، باید برنامه ریزی های مدون تری برای تکمیل هرچه بیشتر زیرساخت در حوزه IT صورت گیرد.

زهرا حیدران معاون علمی واحد دولت آباد نیز بیان نمود: دقت و امنیت هرچه بیشتر در برگزاری امتحانات، نخستین و مهم ترین نکته ای است که همکارانم در حوزه معاونت علمی به آن توجه و اهتمام داشته اند و حتی سؤالات امتحانی توسط همکاران اداره امتحانات در سامانه بارگذاری می گردد.

رئیس اداره پژوهش واحد دولت آباد هم با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری امتحانات عنوان نمود: تیم ستاد آموزش مجازی استان از همان ساعات اولیه واگذاری امتحانات به واحد دولت آباد تشکیل و تیم های پشتیبانی واحدهای استان راه اندازی شد و با تهیه فیلم آموزشی و مشاوره تلفنی، ناظران و مدیران آموزش مجازی واحدهای استان در جریان فرایند برگزاری امتحانات به طور کامل نهاده شدند.

مهدی حمیدخانی با اشاره به سامانه آموزش مجازی این واحد دانشگاهی شرح داد: این سامانه به جز پشتیبانی از آزمون های برخط، توانایی پیاده سازی کامل آموزش مجازی در قالب آموزش های برون خط به صورت صوتی، تصویری و متنی و قالب های استاندارد فراوری محتوای الکترونیک مانند اسکورم را داراست.

به گفته وی، تعریف تکلیف، پروژه، نظارت و نمره دهی به فعالیت دانشجویان از مزایای دیگر سامانه است. از طرفی این سامانه می تواند از آموزش های آنلاین با حضور همزمان استاد و دانشجو پشتیبانی کند.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1122

به "بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از فرایند برگزاری امتحانات 17 واحد دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از فرایند برگزاری امتحانات 17 واحد دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید