بازیکنانم بهترین عملکرد را داشتند، نفت را باید راحتتر می بردیم

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در پاسخ به تغییرات ایجاد گردیده در تیم وجذب بازیکنان جدید با بیان اینکه همه تیم در پیروزی نقش داشتند و در مجموع بازیکنان بهترین عملکرد را داشتند گفت: بازیکنان جدید نشان دادند که فوتبال را بلد هستند و خوب با تیم هماهنگ شدند.

بازیکنانم بهترین عملکرد را داشتند، نفت را باید راحتتر می بردیم

وی درباره عدم بازی لک نیز گفت: صلاح دانستیم امروز دو گلر دیگر در ترکیب باشند اما باید بگویم در تیم ما هرکسی خوب بازی کند و در خدمت تیم باشد بازی می نماید و هیچ فرقی بین بازیکنان نداریم.

نکونام درباره تعطیلات پیش روی لیگ فوتبال گفت: تعطیلی به دلیل لیگ باشگاه های آسیا است و می تواند به همه تیم ها کمک کند و برنامه خاصی برای تعطیلات داریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین با اظهار خرسندی از برد تیمش توضیح داد: نیمه اول می توانست دو بر صفر به نفع ما تمام گردد و بعد از گل دوباره فشار آوردیم و به پنالتی رسیدم ولی پنالتی به گل نرسید.

وی یادآور شد: وقتی می توانیم بازی را دو یا سه هیچ ببریم باید از این فرصت استفاده کنیم زیرا در زمانی که بد بازی کنیم تیم ها به ما رحم نخواهند کرد و بازیکنان باید یاد بگیرند که نساجی و مردم اهمیت زیادی دارد و برای من بازیکن مهم نیست بلکه تیم و بازیکنان در کنار هم مهم هستند زیرا تک به تک نمی توانند بازی را ببرند.

نکونام با ابراز رضایت از بازی تیمش گفت: تیم واقعا خوب بازی کرد و بجز یک ربع آخر دیدار که تمرکز را از دست دادیم و دیگر تکرار نخواهد شد، در دیگر زمان ها خوب کار کردیم اما باید یاد بگیریم وقتی تیمی را می توان راحت برد، باید ببریم و نباید سختی بکشیم.

وی با بیان اینکه این بازی را باید راحتتر از این می بردیم اضافه کرد: در کل بازی می توانستیم دو تا سه گل بزنیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار اینکه پست در فوتبال مهم است اما وقتی لازم باشد از بازیکن در هرجایی استفاده می کنیم گفت: تیم باید فوتبال بازی کردن را بلد باشد و گولسیانی از بهترین بازیکنان تیم ما است.

نکونام درباره بکارگیری امین رضایی نیز با بیان اینکه وی با کوشش و زحمت تبدیل به گلر دوم شد گفت: وی خوب کار کرد و امروز در بازی فیکس شد.

وی در پاسخ به استفاده از روانشناس در تیم با اظهار اینکه به روانشناس و غیره در فوتبال اعتقاد ندارم ادامه داد: تمایل نداریم در این باره صحبت کنم زیرا روانشناسی مربوط به کسی است که مشکل روانی داشته باشد اما در فوتبال همه بازیکنان دوست دارند گلزنی نمایند و اشتباه فردی محمد عباس زاده سبب از دست دادن پنالتی گردیده است و به مردم قول می دهم این اشتباهات دیگر تکرار نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 21

به "بازیکنانم بهترین عملکرد را داشتند، نفت را باید راحتتر می بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم بهترین عملکرد را داشتند، نفت را باید راحتتر می بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید