برگزاری وبینار کارآفرینی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد وبینار تخصصی الفبای خلاقیت و کارآفرینی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

برگزاری وبینار کارآفرینی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

عبدالرسول قلی پور، مدرس کارآفرینی امروز، یکم آذرماه در وبینار الفبای خلاقیت و کارآفرینی، گفت: انسان باید موفقیت را در خود تداعی کند تا بتواند شکست های خود را جبران کند.

وی اضافه نمود: ایده و خلاقیت در انسان باعث پیشرفت او در زمینه های مختلف کارآفرینی و پیشرفت شغلی می گردد و در واقع شکست در کارها اگر بعدها همراه با اندیشه خلاق نیز باشد این شکست سبب نوآوری و پیشرفت در کارها در آینده کاری خواهد شد.

این مدرس کارآفرینی توضیح داد: ما باید ایده پرداز و آرمان گرا باشیم تا بتوانیم بسوی افق های بلد کارآفرینی و شغلی برسیم و اگر فرد در کارهایش ایده داشته باشد، به سرمایه نیز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، قلی پور بیان کرد: سلامت روانی و ادراکی جهت پیشرفت کاری مهم است و اگر فرد سلامت روانی نداشته باشد در زمینه شغلی چندان پیشرفت نخواهد کرد و هیچ کس به غیر از خود فرد نمی تواند به او آرامش روحی و روانی دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1358

به "برگزاری وبینار کارآفرینی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری وبینار کارآفرینی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید