بلند مرتبه سازی در استان سمنان رونق می گیرد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به بعضی تغییرات قانونی در حوزه شهرسازی پیش بینی کرد: بلند مرتبه سازی در استان سمنان بیش از پیش رونق بگیرد.

بلند مرتبه سازی در استان سمنان رونق می گیرد

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شاهرود و مجن که در فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار گردید، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ دستورالعمل شورای عالی شهرسازی، بلند مرتبه سازی در این استان رونق می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات این کمیسیون اضافه کرد: نشست های کمیسیون ماده پنج بر اساس مقررات باید در محل ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار گردد ، اما با عنایت به تفکیک اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و بنا بر تعهد اخلاقی و به احترام مردم خوب شهرستان شاهرود و میامی، این جلسات در محل فرمانداری شاهرود برگزار می گردد.

فخری با تشکر از کوشش های صورت گرفته از سوی مدیران ارشد شهرستان شاهرود در ایجاد همدلی و وفاق میان اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان، بر لزوم استمرار تحکیم این گونه اقدامات و همکاری و تعامل بیش از پیش میان مدیران دستگاه های اجرایی تاکید نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین با اشاره به دستور العمل شورای عالی شهر سازی کشور در محدود سازی بلند مرتبه سازی در شهرهای زیر 200هزار نفر جمعیت، از انجام رایزنی با مسئولان این شورا اطلاع داد و گفت: با توجه به گفتگوهای صورت گرفته و جلب نظر موافق مسئولان شورای عالی شهرسازی و ابلاغ دستورالعمل مربوطه، ضروری است تا سرمایه گذاران علاقمند به بلند مرتبه سازی و ساخت مجموعه های بالای 7 تا 8 طبقه جهت کسب تاییدیه و مجوز ساخت به این شورا معرفی گردند.

فخری توضیح داد: هدف از برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج ، رعایت اصول و مقررات شهرسازی و همچنین انتفاع تمام مردم از منافع حاصل از نتایج و مصوبات این گونه نشست هاست.

وی با اشاره به مصوبات نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شاهرود و مجن، بیست و یک درخواست از شهرداری شاهرود و یک درخواست از شهرداری مجن با موضوعات تغییر و مشخص کاربری، مجوز ساخت و ادغام پلاک های ثبتی آنالیز و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 740

به "بلند مرتبه سازی در استان سمنان رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلند مرتبه سازی در استان سمنان رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید