بلیط هواپیما ارمنستان

به گزارش مجله رویای کره ای، اگر قصد رزرو تور ارمنستان هوایی را دارید مسلما انتخاب بلیط هواپیما ارمنستان یکی از دغدغه های شماست . سفرهای هوایی ارمنستان ، به مقصد ایروان صورت میگیرد . ایروان لبریز از تاریخ و فرهنگی است ، مردم ایروان مهربان و خونگرم هستند و از بازدید کنندگان در سرزمین مادری شان استقبال می کنند . ایروان شهر کوچک و دنجی است که سفر کردن به آن راحت است . پروازهایش چندان زیاد و متنوع نیستند و باید برای خرید بلیط هواپیما به ایروان زودتر اقدام کنید؛ اما همین پروازها هم نسبتا ارزان هستند . قیمت بلیط هواپیمای ارمنستان با توجه به فاصله کوتاهش با تهران ، بسیار مناسب است .

بلیط هواپیما ارمنستان

ایروان، پایتخت کشور ارمنستان و شهر محبوب ارمنیان جهان است . فرودگاه ایروان (AVN) تنها فرودگاه بین المللی شهر است که در 12 کیلومتری ایروان قرار گرفته است . مدت زمان پرواز تهران - ایروان حدود یک و نیم ساعت می باشد . پرواز ارمنستان از تهران در این فرودگاه می نشیند و فاصله زیادی با شهر ندارد .

برای رسیدن از فرودگاه ایروان به مرکز شهر ، اتوبوس های 201 گزینه های خوب و کم هزینه ای هستند . این اتوبوس ها هر 30 دقیقه حرکت می کنند و تا مرکز شهر می روند . تاکسی های فرودگاه هم راحت پیدا می شوند و چندان پرهزینه نیستند . برای روزهای شلوغ سال که اوج رونق گردشگری ایروان است ، بهتر است برای خرید بلیط هواپیما ایروان ، عجله کنید .

تنوع ایرلاین هایی که به ایروان پرواز دارند زیاد نیست . لیست این ایرلاین ها را می توانید در زیر ببینید :

  • ایرلاین قشم ایر
  • ایرلاین ماهان
  • ایرلاین تابان
  • ایرلاین آسمان
  • ایرلاینایران ایر

از قلم نیاندازید که ویزای ارمنستان در فرودگاه صادر می شود .

منبع: لذت سفر
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 306

به "بلیط هواپیما ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید