بودجه بندی سفر و برترین راه چاره ها برای سفرهای گروهی

به گزارش مجله رویای کره ای، وقتی در قالب یک گروه مسافرت می کنید، پول می تواند علتی تنش زا باشد. در اینجا 8 هدایت برای بودجه بندی سفر گروهی و سفرهای گروهی ارائه شده است، بنابراین شما با خواندن این مقاله می توانید از تعطیلات لذت ببرید و در خصوص امور مالی نگران نباشید. می تواند یک مسئله بزرگ در هنگام مسافرت در یک گروه وجود داشته باشد آن هم این مورد احتمال است که شما با هم گروهی های خود هزینه های مشابهی و مشترکی نداشته باشید. هنگامی که شما با یک گروه همسفر می شوید و سفر به سرانجام می رسد هزینه های بیشتری از شما انتظار می رود هدر رفته باشد و این مورد می تواند علت تنش در سفرهای گروهی باشد. به همین علت مهم است که برای همه چیز در این گونه سفر آماده شوید این بدین معنی است که با استفاده از مشاوره و بودجه بندی زیر، به جای نگرانی در خصوص پول و اندازه بودجه خود و یا در خصوص پول و بودجه دوستان خود، از منظره ها زیبا و سرگرمی در کشورهای قاره های مختلف لذت ببرید.

بودجه بندی سفر و برترین راه چاره ها برای سفرهای گروهی

1) قبل از مشخص بودجه درست ودقیق تصمیم گیری کنید

احتمالا همه شما یک اندازه متفاوت از دسترسی به پول را دارید. این در خصوص دوستی ها واقعا عادلانه نیست قرار نیست فورا در هر وقتی تمام پول ها نقد خود را بردارید وخرج کنید، این یک سفر گروهی است، نمی توانید فقط خودتان نظر بدهید وپول خود را خرج کنید باید با مشورت دوستان این پول خرج کردن همراه باشد. شما باید قبول کنید و اذعان کنید که در خصوص سفر با یک گروه، بودجه و اهداف متفاوتی را داشته باشید. اگر تصمیم بگیرید که در بودجه روزانه دقیق باشید، به همه اثبات خواهد شد که با برنامه داشتن و بودجه بندی سفر در سفرهای گروهی می توان هر کاری را انجام داد

2) درک بودجه های مختلف یکدیگر

هنگامی که در خرج کردن بودجه بندی سفر تصمیم گرفتید سعی کنید آن را متعادل خرج کنید اگر از طرف دیگر به دلایل مالی از هم جدا شدید، با همسر خود تماس نگرفته و آن را ناراحت نکنید. ;اجازه دهید که با همکاری وهم فکری هم مشکلاتتان را حل کنید و این طور نگردد که با ناراحتی از سفر برگردید. همه شما نمی خواهید یک مبلغ را هزینه کنید و خرج کنید والبته باید به نظرات یکدیگر احترام بگذارید. با ایجاد توجه به دوست خود، تنش را در گروه کاهش دهید، یا اگر تعدادی از دوستانتان نظرشون رو به شما تحمیل کردند ، شما همه آنها را محکوم نکنید.

3) یک سوابق کتبی از آنچه شما بدهکار وطلبکار هستید را تهیه کنید

شما ممکن است در خصوص چند یورو در اینجا و آنجا ناراحت باشید، اما شانس این وجود دارد کسی که در گروه شما همسفر شما هست اندازه بودجه اش مثل شما باشد. نگه داشتن یک رونوشت نوشته ای از هزینه های هر کس باعث می گردد همه چیز منصفانه باشد. معمولا یک فرد در یک گروه وجود دارد که احساس می نماید که بیشتر پرداخت نموده است - یک رکورد دستی یا الکترونیکی به شما یاری می نماید که همه چیز را به روز نگه دارید. برنامه Splitwise واقعا می تواند به ما یاری کند. از آن برای ضبط همه هزینه ها بهره ببرید و آن را در انتها به صورت الکترونیکی برابر کنید و به همدیگر نشان دهید .

4) آرامش داشته باشید و با تدبیر عمل کنید

هنگامی که شما در یک گروه مسافرت می کنید، نگه داشتن و حفظ پول سخت است. من این تجربه را می دانم که شما وسوسه می شوید که نوشیدنی و خوردنی بیشتری بخورید، به همین علت پیشنهاد میکنم تا هزینه بیشتری را برای این مورد در نظر داشته وکنار بگذارید. من می توانم تضمین کنم این راه چاره برترین سفر شما خواهد بود. قبل از سفرهای گروهی برای بودجه بندی سفر برنامه ریزی کنید پرداخت همه هزینه ها باید به صورت مساوی بین افراد باشد ، بهتر است تمام پول در دست یک نفر باشد تا هر لحظه برای هزینه دچار نگرانی ومشکل نشوید.

5) تنگ نظر نباشید

خجالت نکشید، خوشی ها و لحظه ها را برای همه، از جمله خودتان خراب نکنید. اگر شما در خرج بودجه تنگدست بودید، دوستانتان را در ابتدا آگاه بکنید و پس از آن موقع به بعد سعی نکنید از آن حرف بزنید. هیچ چیزی به مانند یک نوشیدنی خوب یا ناهاری عالی نمی تواند حال ما را خوب کند از چیزهایی که با مهربانی انجام می دهید می توانید بیشتر لذت ببرید.

6) صرفه جویی هزینه ها در یک گروه

در قالب یک گروه می توانید پول زیادی را برای هزینه های حمل و نقل و فعالیت ها و مهم تر از همه در محل اقامت صرفه جویی کنید. شما باید تحقیق خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد و در پی فرصت هایی برای تخفیف های سفر گروهی باشد تا بیشترین استفاده و بهره را از این تخفیفات گروهی ببرید. کمی سازش داشته باشید برای مثال با اقامت در یک هتل معمولی نسبت به یک هتل لوکس و مبله می توانید اندازهی زیادی از پول خود را ذخیره کنید.

7) مسافرت با ماشین

سفرهای گروهی به اروپا به در قالب یک گروه با ماشین می تواند پول زیادی را برای اعضای گروه ذخیره کند. اگر حتی ماشین ندارید می توانید آنرا اجاره کنید، در حال رفتن با یک ماشین بدان معنی است که شما هزینه های گران مسافرت هوایی را نخواهید داشت. شما می توانید همه چیزهایی را که احتیاج دارید در ماشین بسته بندی کنید و قرار دهید و نگران نباشید واقعیت این است که شما یک خودرو دارید و این بدین معنی است که می توانید در غذا و مسکن صرفه جویی کنید، زیرا می توانید همه چیز را که احتیاج دارید بردارید و به طور مرتب خودتان غذا درست کنید. شما حتی می توانید یک پیک نیک را همراه خودتان بیاورید و غذاهای گرم بخورید. البته چک کردن ماشین از لحاظ های فنی و به همراه داشتم مدارک خودرو و گواهینامه خود را از قلم نیاندازید .

8) با محیط سفر ارتباط برقرار کنید

به عنوان یک گروه سعی کنید کارهای تازه را در سفرهای گروهی تجربه کنید .برای رفت و آمد از وسایل حمل ونقل عمومی بهره ببرید تا بیشتر با فرهنگ و زندگی مردم جایی که به ان سفر نموده اید اشنا شوید. کارهایی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی که هیچ هزینه ای برایتان ندارد نیز گزینه خوبی برای رفت و آمد در شهر است. به خاطر داشته باشید که فقط چند یورو تفاوت در خرج کردن در اینجا وجود دارد و دوستی خود را به خاطر این پول کم ارزش از دست ندهید .

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2206

به "بودجه بندی سفر و برترین راه چاره ها برای سفرهای گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه بندی سفر و برترین راه چاره ها برای سفرهای گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید