بیرانوند: پسرم سرما خورد، سه روز نگذاشتند تمرین کنم!

به گزارش مجله رویای کره ای، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم آنتورپ بلژیک از شرایطش در این تیم گفت.

بیرانوند: پسرم سرما خورد، سه روز نگذاشتند تمرین کنم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و باشگاه آنتورب در مصاحبه لایو با اینستاگرام فدراسیون فوتبال گفت: روزی که آمدم به بلژیک، اینقدر تمرینات سرعتی بود که گفتم باید همین الان برگردم به ایران! من نمی توانم اینجا تمرین کنم. اما اگر قرار باشد بعد از سه ماه بازی نکردن به ایران برگردم، دیگر هیچی. نمی گویم عصبی نیستم. هستم. ولی می دانم که اینجا پیروز خواهم شد.

او درباره شرایط کرونا و تاثیرش در فوتبال گفت: راضیم فوتبال تعطیل نشده است. تنها چیزی که مردم را راضی می کند همین برگزاری فوتبال است. این تصمیم درستی بود. در بلژیک پسرم سرما خورد، سه روز اجازه ندادند با تیم آنتورب تمرین کنم. گفتم کاش به پزشک تیم نمی گفتم پسرم سرما خورده است.

الانم نمی توانم به مردم ایران دستور بدهم فلان چیز را رعایت کنید. ماشالله خود مردم همه چیز را می فهمند و رعایت می کنند. مردم ایران فهمیده هستند.

بیرانوند درباره نیمکت نشینی در آنتورپ گفت: سه سال در نفت نیمکت نشین بودم، بسیار سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم. اما آنجا فوتبال آسیا بود و الان در اروپا هستم. اینجا سخت تمرین می کنم و مربیان هم از من راضی هستند و تنها مشکل دیر اضافه شدن به تمرینات بود. با تمریناتم به مربیان ثابت خواهم کرد که گلر یک هستم. بعضی وقت ها طرفداران به من می گویند علیرضا تو چرا فلان توپ را نگرفتی؟ این یعنی چی؟ یعنی مردم فوتبال را بلد هستند و می فهمند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1365

به "بیرانوند: پسرم سرما خورد، سه روز نگذاشتند تمرین کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: پسرم سرما خورد، سه روز نگذاشتند تمرین کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید