تحقیق درباره دورهمی های مخفیانه وزرای فرانسه

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- دادستانی پاریس از شروع تحقیقات قضایی درباره برگزاری میهمانی های مخفیانه و غیرقانونی، در دوران همه گیری کرونا با حضور وزراء و مقامات فرانسوی اطلاع داد.

تحقیق درباره دورهمی های مخفیانه وزرای فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دادستانی پاریس از شروع تحقیقات قضایی درباره برگزاری میهمانی های مخفیانه و غیرقانونی شام در پایتخت فرانسه، آن هم در دوران همه گیری ویروس کرونا با حضور وزراء و مقامات دولتی اطلاع داد.

رسانه های فرانسه گزارشی را پخش کردند که نشان می دهد در دورانی که به علت شیوع کرونا، رستوران ها تعطیل و برگزاری میهمانی های عظیم ممنوع است، در پاریس به شکل مخفیانه تعدادی میهمانی مجلل شام با حضور بعضی اعضای کابینه دولت امانوئل مکرون برگزار شده است.

انتشار این گزارش، واکنش گسترده و بسیار خشمگینانه شهروندان فرانسه را در پی داشت و در شبکه های اجتماعی هشتگ #OnVeutLesNoms برای افشای نام وزرا و نمایندگان و دیگر مقامات شرکت کننده در چنین میهمانی هایی ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1576

به "تحقیق درباره دورهمی های مخفیانه وزرای فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق درباره دورهمی های مخفیانه وزرای فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید