تساوی اینتراخت هاگن نوروزی نژاد و شکست الفحلیل در غیاب صادقی

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های لیگ هندبال آلمان تیم اینتراخت هاگن با حضور بازیکن ایرانی خود در مقابل تیم رده سومی هوتنبرگ با تساوی متوقف شد. تیم اینتراخت هاگن از مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته دوم بوندسلیگای آلمان با حضور پویا نوروزی نژاد در حالی که در نیمه نخست با حساب 17 - 16 پیروز میدان شده بود اما در نیمه دوم و در جریان یک بازی نزدیک و نفس گیر تا ثانیه های پایانی بازی را با حساب 32 - 31 به تیم مقابل واگذار نموده بود که در آخرین ثانیه های بازی گل نجات بخش نوروزی نژاد تیم اینتراخت را از شکست رهایی داد.

تساوی اینتراخت هاگن نوروزی نژاد و شکست الفحلیل در غیاب صادقی

پس از کش و قوس های فراوان این بازی مجذوب کننده با تساوی 33 بر 33 و تقسیم امتیازات بین تیم های رده سوم و چهارم بوندسلیگا 2 به سرانجام رسید. پویا نوروزی نژاد در این ملاقات با به ثمر رساندن 6 گل و ارسال 4 پاس گل عملکرد موفقی از خود برجای گذاشت.

بعلاوه در هفته نهم سوپرلیگ هندبال کویت شب گذشته دو بازی برگزار گردید که طی آن تیم الفحیحیل در غیاب افشین صادقی، در نیمه نخست با نتیجه 17- 11 و در مجموع با حساب 26- 34 مغلوب تیم صدرنشین الکویت شد.

تیم الکویت که از وجود ستارگانی همانند فرانکیس مارزو (دومین گلزن برتر در مسابقات قهرمانی دنیا مصر)، آنجل هرناندز ملی پوش پرتغالی و چپ دست پرقدرت خود یعنی عبداله غارابلی بهره می برد، در غیاب صادقی و گلر اصلی تیم الفحیحیل (فرحان) توانست مقابل حریف خود پیروز گردد.

تیم الفحیحل هم اکنون در جایگاه ششم و الکویت صدرنشین لیگ هندبال کویت می باشند.

در دیگر ملاقات امشب، تیم های البُرقان و الکاظمه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1928

به "تساوی اینتراخت هاگن نوروزی نژاد و شکست الفحلیل در غیاب صادقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی اینتراخت هاگن نوروزی نژاد و شکست الفحلیل در غیاب صادقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید