تور ارزان ایتالیا: کوشش دوومیدانی کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی دنیا ایتالیا

به گزارش مجله رویای کره ای، رییس انجمن دوومیدانی ورزش کارگران گفت: با توجه به رکوردهای ثبت شده در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور ورزش کارگری در دو بخش زنان و مردان، به کسب سکو در مسابقات قهرمانی دنیا ایتالیا امیدواریم.

تور ارزان ایتالیا: کوشش دوومیدانی کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی دنیا ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

محمدعلی غربی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که 2 سال پی در پی به علت کرونا کلیه فعالیت های ورزشی متوقف و مسابقاتی برگزار نمی شد، دوومیدانی کارگران تنها رشته ای بود که در سال گذشته نیز فعالیت آن تداوم داشت و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کوشش کردیم مانع افت رکورد ورزشکاران شویم.

وی گفت: سال جاری نیز استقبال تیم ها در بخش زنان و مردان قابل توجه بود، به طوری که 23 تیم در بخش زنان و 30 تیم در بخش مردان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و رقابتهای خوبی را در تمام مواد دوومیدانی با حضور 12 داور ملی و بین المللی شاهد بودیم.

رییس انجمن دوومیدانی ورزش کارگری با اشاره به افزایش رکوردها در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، اعلام کرد: سطح رکوردها در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور ورزش کارگری به حدی بالا بود که در انتها این مسابقات تنها وررشکارانی شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهند شد که شانس کسب مدال در رویداهای بین المللی را داشته باشند.

غربی اظهار کرد: اگر تیم دوومیدانی کارگران مورد حمایت قرار بگیرد، یکی از تیم های مدعی قهرمانی در رویدادهای آسیایی و بین المللی است. همان طور که در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا این تیم توانست بیشترین مدال ها را برای کاروان ایران کسب کند.

وی در انتها اضافه نمود: در مسابقات دنیای ایتالیا نیز قرار بود با 15 ورزشکار (9 مرد و 6 زن) در این مسابقات حضور پیدا کنیم که به علت کرونا این مسابقات چند ماهی به تعویق افتاد، با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی نفرات برتر سعی داریم در صورت امکان با تعداد بیشتری نسبت به قبل در دنیای ایتالیا شرکت کنیم و تمرکزمان تنها کسب سکو در این مسابقات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1930

به "تور ارزان ایتالیا: کوشش دوومیدانی کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی دنیا ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: کوشش دوومیدانی کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی دنیا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید