گاردین: انگلیس بیشترین قربانیان کرونا در اروپا را خواهد داشت

به گزارش مجله رویای کره ای، یک روزنامه انگلیسی نوشت نتایج تحقیقات یک موسسه نشان می دهد که انگلیس در ماه های آینده بیشترین آمار مرگ ومیر در اثر ابتلا به ویروس کرونا را بین کشورهای اروپایی خواهد داشت.

گاردین: انگلیس بیشترین قربانیان کرونا در اروپا را خواهد داشت

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج یک تحقیق نشان می دهد که انگلیس در ماه های پیش رو بیشترین مرگ ومیر ناشی از ویروس کرونا در کل اروپا را تجربه خواهد نمود.

سردبیر بخش سلامت روزنامه گاردین با اشاره به نتایج تحقیقات مؤسسه ارزیابی و سنجش سلامت (IHME) واقع در شهر سیاتل آمریکا نوشت، تا ماه آگوست امسال میلادی (مرداد) بیش از 66 هزار انگلیسی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست خواهند داد و بیشترین تلفات روزانه این کشور به نزدیک 3000 نفر خواهد رسید.

به گفته محققان، بحث بر سر اجرای طرح ایمنی جمعی موجب تأخیر در واکنش دولت انگلیس به شیوع ویروس کرونا و اعمال فاصله گذاری اجتماعی شد. این اقدامات زمانی انجام شد که مرگ روزانه در انگلیس به 54 نفر رسیده بود. در مقایسه، زمانی که در کشور پرتغال فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفت تنها یک مورد مرگ در اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده بود.

مدل سازی های این موسسه پیش بینی می نماید که تا 4 آگوست (14 مرداد) به طور متوسط شمار کل قربانیان ویروس کرونا در انگلیس 66314 نفر خواهد بود. طبق مدل سازی های مختلف این رقم بین 14572 تا 219211 نفر متغیر بود.

نیل فرگوسن استاد ایمپریال کالج لندن معتقد است پیش بینی دولت انگلیس که با توجه به تعداد مبتلایان و قربانیان انجام شده است نصف ارقامی است که این موسسه ارائه نموده است.

موسسه ارزیابی و سنجش سلامت که مسئول پروژه گزارش جهانی بیماری است می گوید نقطه اوج شیوع ویروس کرونا در انگلیس 10 روز دیگر فرا می رسد و در آن موقع انگلیس با کمبود 85 هزار تخت بیمارستانی روبرو خواهد شد. همچنین آمار مرگ روزانه به 2932 نفر می رسد که از سایر کشورهای اروپایی بیشتر خواهد بود.

همچنین طبق گزارش این موسسه، تا مرداد ماه 81766 نفر در آمریکا، 20300 نفر در ایتالیا، 19209 نفر در اسپانیا، 15058 نفر در فرانسه و 8802 نفر در آلمان در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست خواهند داد.

پیش بینی شمار قربانیان ویروس کرونا در کشورهای مختلف تا اواسط تابستان امسال

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 964

به "گاردین: انگلیس بیشترین قربانیان کرونا در اروپا را خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاردین: انگلیس بیشترین قربانیان کرونا در اروپا را خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید