طراحی سایت: تهران من برای دومین بار بهترین سایت بخش سازمان ها و موسسات دولتی شد

به گزارش مجله رویای کره ای، سایت تهران من در بخش سازمان ها و موسسات دولتی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای دومین سال متوالی مقام نخست را کسب کرد.

طراحی سایت: تهران من برای دومین بار بهترین سایت بخش سازمان ها و موسسات دولتی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران که از یکم دی ماه تا 14 اسفندماه برگزار گردید، هزار و 633 اثر شامل وب سایت و اپلیکیشن شرکت کردند که از این میان، هزار و 327 وب سایت پس از آنالیز های اولیه وارد مرحله داوری شدند. بر اساس این گزارش، با اعلام آراء داوری که متشکل از افراد متخصص و با تجربه در زمینه فناوری اطلاعات هستند، سایت تهران من در بخش سازمان ها و موسسات دولتی برترین سایت سال از سوی بخش داوری معرفی گردید.

این در حالی است که سایت تهرانِ من علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می گردد، به عنوان سایت برگزیده به وسیله آرای کاربران دنیای مجازی انتخاب شد و بدین ترتیب برای دومین بار سایت تهرانِ من در بخش سازمان ها و موسسات دولتی در هر دو شاخه داوری و مردمی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برگزیده نخست معرفی گردید.

تهران من درگاه واحد ارائه خدمات هوشمند شهروندی است که از سال 1396 با هدف تسهیل دریافت سرویس های شهری و ایجاد یکپارچگی در آن ها راه اندازی شده است. این سامانه به نشانی my.tehran.ir تا کنون با ارائه خدمات برخط حوزه های طرح ترافیک، شهرسازی، عوارض شهرداری، 137، خرید بلیت های شهری و ده ها سرویس دیگر به طور مداوم توسعه می یابد و در حال بیش از سه میلیون کاربر دارد.

جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ ترین و باسابقه ترین عرصه رقابت بین اپلیکیشن های موبایل و وب سایت های فارسی است که از سال 1387 شروع به کار نموده و در انتها هر سال برترین اپلیکیشن ها و وب سایت های فارسی را با انتخاب داوران، برمی گزیند و تندیس جشنواره را به آن ها اهدا می نماید. بعلاوه در این جشنواره در هر گروه در بخش رای گیری های مردمی، محبوب ترین اثر از نگاه مردم نیز معرفی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2038

به "طراحی سایت: تهران من برای دومین بار بهترین سایت بخش سازمان ها و موسسات دولتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تهران من برای دومین بار بهترین سایت بخش سازمان ها و موسسات دولتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید