شرح ایکاردی درباره عکس نگران کننده اش در فضای مجازی و واکنش منفی طرفداران

به گزارش مجله رویای کره ای، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال PSG با انتشار یک عکس از خودش در فضای مجازی هواداران خود و تیمش را نگران کرد.

شرح ایکاردی درباره عکس نگران کننده اش در فضای مجازی و واکنش منفی طرفداران

به گزارش خبرنگاران، مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن با انتشار یک عکس از خودش در اینستاگرام، طرفداران خود و طرفداران پاری سن ژرمن را ترساند.

این عکس ایکاردی که روز شنبه در شبکه های اجتماعی پخش شد هیچ شرحی نداشت و او را در حالی که ماسک اکسیژن روی دهانش دیده می شد، نشان می داد. بعد از انتشار این عکس بسیاری از طرفداران بابت ابتلای این مهاجم آرژانتینی به یک بیماری نگران شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز با ارسال پیغام هایی جویای احوال او شدند و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

اما شرح ایکاردی درباره استفاده اش از ماسک اکسیژن واکنش متفاوتی از سوی طرفداران به همراه داشت و بعضی از آنها را خشمگین و بعضی دیگر را مجاب به انتقاد از بازیکن سابق اینتر کرد.

ایکاردی در صفحه شخصی خود درباره دلیل استفاده از ماسک اکسیژن اینگونه شرح داد: در جواب تمام آنهایی که از من می پرسند چرا ماسک اکسیژن زده بودم، باید بگویم که این بخشی از یک فرآیند ریکاوری است که من در خانه ام انجام می دهم. من از ماسک اکسیژن برای جلوگیری از مصدومیت و ریکاوری سریعتر پس از بازی ها و جلسات تمرینی استفاده می کنم. من اکسیژن خالص را با فشاری سه برابر فشار جو تنفس می کنم.

بعد از انتشار این پیغام، گروه زیادی از کاربران فضای مجازی از ایکاردی به خاطر انتشار تصویر نخست بدون هیچ شرحی و ماهیت نگران کننده آن انتقاد کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1560

به "شرح ایکاردی درباره عکس نگران کننده اش در فضای مجازی و واکنش منفی طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح ایکاردی درباره عکس نگران کننده اش در فضای مجازی و واکنش منفی طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید