تکمیل راه آهن اردبیل، میانه به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل راه آهن اردبیل-میانه در تلاش هستیم که 500 میلیارد تومان از منابع ملی و 400 میلیارد تومان از طریق فاینانس، اعتبار جذب شود.

تکمیل راه آهن اردبیل، میانه به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل صبح امروز در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل-میانه اظهار کرد: راه آهن مطالبه به حق مردم این استان است و در تأمین منابع مالی آن سخت در تلاش هستیم تا امسال 500 میلیارد تومان از منابع ملی و 400 میلیارد تومان از طریق فاینانس تأمین مالی شود.

میرجعفریان با بیان اینکه در 110 کیلومتر از این راستا ریل گذاری اجرا شده و در 60 کیلومتر مراحل آماده سازی تونل ها و پل ها در حال انجام است، در خصوص زمان تکمیل و بهره برداری از این پروژه گفت: هیچ قولی در تکمیل این پروژه ریلی در موعد مشخص نمی دهیم، ولی تمام سعی مسئولان استان بر این است با تأمین 900 میلیارد تومان اعتبار بخش های سخت و گلوگاهی این راستا ریلی تکمیل شده و به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: فرایند ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه قابل قبول است و اجرای این پروژه باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی گفت: مسئولان استانی پیگیر تأمین بموقع منابع مالی برای پروژه راه آهن اردبیل - میانه هستند تا این پروژه به عنوان خواسته به حق مردم استان اردبیل به بهره برداری برسد.

میرجعفریان شرح داد: راه آهن میانه - اردبیل به عنوان یکی از سخت ترین و درعین حال فنی ترین پروژه های ریلی در حال انجامی کشور، بخشی از راه آهن میانه - اردبیل - پارس آباد به طول 175 کیلومتر است و باهدف اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی کشور و تسهیل عبور و مرور مسافرین، توسعه استان اردبیل، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و حمل مواد اولیه موردنیاز کارخانه ذوب آهن اردبیل از بنادرجنوبی در حال احداث است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2095

به "تکمیل راه آهن اردبیل، میانه به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل راه آهن اردبیل، میانه به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید