جشنواره یاقوت های سرخ در باغ شهر تفت برگزار می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، دبیر برگزاری جشنواره انار تفت گفت: دومین جشنواره انار به منظور برندسازی این محصول، توسعه گردشگری پایدار و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد.

جشنواره یاقوت های سرخ در باغ شهر تفت برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، جواد ملانوری گفت: دومین جشنواره انار تفت به منظور برندسازی این محصول، توسعه گردشگری پایدار، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، ماندگاری نام باغشهر بر تفت و ایجاد شادمانه به مناسبت شروع امامت امام زمان (عج) در شهرستان تفت برگزار می گردد.

دبیر برگزاری جشنواره انار تفت اضافه نمود: در این جشنواره بیش از 30 غرفه صنایع دستی با موضوع انار و فرآورده های آن از جمله لواشک، رب انار، آش انار و غیره، برپا می گردد.

ملانوری اظهار کرد: تجلیل از اناربندان (واسطه بین باغدار و خریدار) تفتی، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع انار، پرده خوانی، شاهنامه خوانی و اجرای موسیقی سنتی زنده و ورزش باستانی از جمله برنامه های این جشنواره است.

او اظهار کرد: دومین جشنواره انار تفت چهارشنبه 15 تا 17 آبان ماه، مصادف با سالروز شروع امامت امام زمان (عج)، در باغ صدری تفت برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 560

به "جشنواره یاقوت های سرخ در باغ شهر تفت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره یاقوت های سرخ در باغ شهر تفت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید