جلد دوم مجموعه سلام همسایه با ترجمه رامبد خانلری منتشر شد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نشر صاد، کتاب سلام همسایه؛ کابوس هایی در دل بیداری دومین جلد از مجموعه کتاب سلام همسایه است. این کتاب و سایر جلدهای این مجموعه جزو پرفروش های آمازون هستند.

جلد دوم مجموعه سلام همسایه با ترجمه رامبد خانلری منتشر شد

جلد اول این کتاب سلام همسایه؛ خرت وپرت های گمشده نام دارد. مجموعه سلام همسایه نوشته کارلی آنه وست، براساس بازی مشهور Hello Neighbor است.

این رمان نوجوان با فضایی پرهیجان و گاهی ترسناک خواننده را به دنیای اتفاقات عجیب می برد.

داستان جلد دوم، درباره پسر نوجوانی است که نگرانِ گم شدن دو تن از دوستانش است و درصدد جمع آوری اطلاعاتی درباره محل اختفای مفقودین است. او به مکان های مخلتفی از جمله؛ جنگل، خانه آقای پترسون و شهر بازی می رود و شواهد ریز و درشتی را به دست می آورد. او و دیگر دوستانش در پی گره گشایی معمای مفقودین هستند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

با چنان سرعتی می دوم که به سختی متوجه خراشیده شدن کف پایم با برگ های سوزنی کاج می شوم؛ هرچند که اصلاً مهم نیست. هرچیزی که در حال تعقیبم است، همین حالا دستش به من می رسد. می توانم صدای نفس هایش را بشنوم. حتّی صدای جیغ از سرِ خوش حالی اش را می شنوم که در گلویش گیر کرده تا بعد از به چنگ آوردن من بکشد.

علاقه مندان می توانند نسخه کاغذی کتاب را با قیمت 52 هزار تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub.ir تهیه کنند و نسخه الکترونیکی اثر نیز با قیمت 26 هزار تومان قابل دریافت از طاقچه است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1904

به "جلد دوم مجموعه سلام همسایه با ترجمه رامبد خانلری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلد دوم مجموعه سلام همسایه با ترجمه رامبد خانلری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید