خبرنگاران دو کاروان پشتیبانی نظامی آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت

به گزارش مجله رویای کره ای، بغداد - خبرنگاران - در ادامه حملات امروز به کاروان های آمریکا در عراق، ساعتی پیش دو کاروان دیگر در استانهای بابل و الانبار هدف حمله گروه های مسلح قرار گرفت.

خبرنگاران دو کاروان پشتیبانی نظامی آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار خبرنگاران از بغداد؛ صبح امروز سه کاروان دیگر آمریکایی در عراق مورد حمله قرار گرفت که این حملات در شبانگاه هم ادامه یافت.

صابرین نیوز عراق در این باره نوشت: حمله اول، امشب در استان الانبار و حمله دوم در شهر حله مرکز استان بابل صورت گرفت؛ گفته می شود حمله کاروان اول را گروه تازه تاسیس فصائل المقاومة الدولیة و حمله دوم را گروه تازه تاسیس دیگری به نام کتائب ابوالفضل العباس برعهده گرفته اند.

براساس خبر صابرین نیوز، کاروان دوم که در استان بابل مورد هدف قرار گرفت از کشور کویت وارد عراق شد و به سمت پایگاه هوایی عین الاسد می رفت. این کاروان، قرار بود پس از توقفی کوتاه از آنجا به فرودگاه نظامی خراب الجیر واقع در منطقه یعربیه در شمال شرق استان حسکه سوریه برود که مورد حمله گروه های مسلح قرار گرفت.

امروز خبرگزاری رسمی سوریه از ورود 40 خودرو نظامی حامل تجهیزات پشتیبانی و تسلیحات ارتش اشغالگر آمریکا به این کشور از مرز الولید خبر داد.

این تجهیزات و تسلیحات در فرودگاه خراب الجیر پیاده سازی شد.

اوایل اسفندماه جاری نیز در اقدامی مشابه، 40 ماشین نظامی، تجهیزات آمریکایی ها را به این منطقه و فرودگاه انتقال دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1580

به "خبرنگاران دو کاروان پشتیبانی نظامی آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو کاروان پشتیبانی نظامی آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید