خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: بازیکنانم مقابل فولاد تمرکز کافی نداشتند

به گزارش مجله رویای کره ای، تبریز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان تیم از خودگذشتگی نداشتند، گفت: بعد از دریافت گل بازیکنانم تمرکزشان را از دست دادند و نتوانستند به بازی برگردند.

خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: بازیکنانم مقابل فولاد تمرکز کافی نداشتند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمد سعید اخباری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن عذرخواهی از طرفداران تیمش به خاطر این شکست گفت: امروز بازی را خوب آغاز نکردیم و خیلی زود گل دریافت کردیم و به رغم اینکه توانستیم به بازی برگردیم ولی از خود گذشتگی بازیکنان تیم کم بود و همچنان در ضربات آخر با مشکل روبرو هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سبزپوشان تبریز اظهار امیدواری کرد: بعد از ریکاوری تیمش به شرایط بهتری برسد.

وی با اشاره به اعتراض کادر فنی تیم فولاد عنوان نمود: نیمکت تیم فولاد از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال بودند و طبیعی است که داور میدان تحت تاثیر این اعتراض ها قرار بگیرد.

اخباری با انتقاد از وقت کشی دروازه بان تیم فولاد که در صحنه هایی روی زمین می افتاد، افزود: نمی توان گفت این نوعی تاکتیک است چون نباید این حرکت ها در فوتبال باب گردد.

سرمربی تیم ماشین سازی عنوان نمود: تیم فولاد همانطور که قبلا گفتم تیم کاملی است و از یک مربی حرفه ای برخوردار است و همچنین در هر پستی حداقل سه بازیکن دارند و نیازی به این اعتراض ها در طول بازی نیست.

وی با اشاره به بازی هفته بعد ماشین سازی مقابل پرسپولیس خواهد بود، گفت: به طور قطع تغییرات زیادی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

تیم ماشین سازی با شکست امروز مقابل تیم فولاد با 4 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند و تیم فولاد با 18 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1484

به "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: بازیکنانم مقابل فولاد تمرکز کافی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: بازیکنانم مقابل فولاد تمرکز کافی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید