دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به دریافت گواهینامه ISO شد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، رضا زنگنه در آئین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO گفت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده در سال 94 با سازمان بنادر دریایی و تمدید آن در امسال جهت فعالیت رشته دریانوردی در آموزشکده های شهید خدادادی انزلی، محمودآباد، بندرعباس و بوشهر دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ISO شد.

دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به دریافت گواهینامه ISO شد

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای همیشه جهت تأمین نیروی انسانی بازار کار و تربیت تکنسین کارآمد اقدام نموده است و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان بنادر دریایی در همین زمینه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به الزامات سازمان بنادر دریایی گفت: ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل های بین المللی هستند و ما به جهت دایر کردن رشته های دریایی در 4 آموزشکده ساحلی ملزم به دریافت گواهینامه ISO بودیم.

وی اضافه نمود : با انعقاد قرارداد نماینده شرکت Alliance کانادا ممیزین شرکت به انجام ممیزی پرداختند که هیچ مورد عدم انطباقی گزارش نشد.

زنگنه گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای جز نادرترین دانشگاه های کشور است که پیروز به دریافت گواهینامه استاندار استقرار سیستم مدیریت 9001 ورژن 2015 در حوزه دریایی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 302

به "دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به دریافت گواهینامه ISO شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به دریافت گواهینامه ISO شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید