مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای در حال گسترش است

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون پژوهش دانشگاه فنی حرفه ای گفت: تمامی زیر ساخت های لازم برای مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای آماده است.

مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای در حال گسترش است

رضا زنگنه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: حدود 4 سال پیش هیئت امنایی مجوز مرکز رشد را صادر کرد، اما عملا کاری انجام نمی شد به همین منظور دو سال قبل طرحی را اعلام کردیم که به موازات با آن، مجوز 31 مرکز رشد را در 31 استان کشور از هیئت امنایی گرفتیم.

او ادامه داد: در گام بعدی، طی جلساتی که با معاونت مربوطه وزارت علوم برگزار کردیم، توانستیم مجوز رسمی 15 مرکز رشد را دریافت کنیم.

زنگنه اضافه کرد: باتوجه به این مسئله طی یک سال گذشته، تمامی زیر ساخت های لازم را در این زمینه فراهم کردیم و توانستیم مجوز 42 کانون خلاقیت و شکوفایی را نیز دریافت کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای بیان نمود: بر اساس دفاعیه ها از بین 31 استان، 15 استان را انتخاب نموده و مجوز رسمی وزارت علوم به آن ها اهدا می گردد.

او گفت: هدف ما برای برقراری مراکز رشد این است که دانشجویان بتوانند ایده هایشان را ارائه و خود را با بازار کار تطبیق دهند که روند اشتغال آن ها سرعت یابد.

زنگنه توضیح داد: تمامی رشته های تحصیلی می توانند در این مراکز رشد حضور پیدا نمایند و کار های خودرا ارائه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 554

به "مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای در حال گسترش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای در حال گسترش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید