داور شیرازی برای قضاوت بازی های آسیایی جاکارتا راهی اندونزی می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، مهدی مختاری با دعوت رسمی فدراسیون اسکواش آسیا 29 مرداد برای قضاوت بازی های آسیایی 2018 راهی کشور اندونزی و شهر جاکارتا می گردد.

داور شیرازی برای قضاوت بازی های آسیایی جاکارتا راهی اندونزی می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، مهدی مختاری داور بین المللی اسکواش که سابقه داوری مسابقات قهرمانی جوانان دنیا را در کارنامه خود دارد، این بار با دعوت رسمی از فدراسیون اسکواش آسیا 29 مرداد برای قضاوت بازی های آسیایی 2018 راهی کشور اندونزی و شهر جاکارتا می گردد.

مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان دنیا در شهر چنای هند از تاریخ 27 تیر با حضور 171 ورزشکار از 28 کشور دنیا برگزار گردید. تیم داوری این مسابقات متشکل از 19 داور از کشورهای هند، اسلوونی، مصر، استرالیا، جمهوری چک و ایران بودند که مهدی مختاری به دعوت فدراسیون دنیای قضاوت این رقابت ها را به عهده داشت.

وی در گفت وگو با خبرنگاران درباره این مسابقات و داوری آنها گفت: بنده توانستم با عملکرد خوبی که در راندهای مقدماتی داشتم قضاوت مسابقات را تا مرحله نیمه نهایی ادامه دهم و تا روز آخر رقابت ها میان بزرگان داوری اسکواش دنیا حضور داشتم.

مختاری اضافه کرد: این مسابقات و کار کردن کنار شش نفر از برترین داوران WSF سطح دنیای بهترین فرصت و کلاس آموزش بود تا با آخرین استانداردهای داوری دنیا آشنا شوم و امیدوارم فرصت انتقال مطالب را به سایر داوران کشور داشته باشم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون اسکواش کشور با ابراز امیدواری برای ترقی و پیشرفت عمومی داوران این رشته گفت: امیدوارم جامعه داوری توانسته باشد سهم خودش را در پیشرفت و موفقیت های روزافزون اسکواش ایران ادا نموده باشد.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 472

به "داور شیرازی برای قضاوت بازی های آسیایی جاکارتا راهی اندونزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور شیرازی برای قضاوت بازی های آسیایی جاکارتا راهی اندونزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید