دریس: دریافت 3 امتیاز با کلین شیت همیشه لذت بخش است، می توانیم بهترین نتایج را با تارتار بگیریم

به گزارش مجله رویای کره ای، محمد دریس دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: ما تیم خوبی داریم و می توانیم با مهدی تارتار بهترین نتایج را در این فصل کسب کنیم.

دریس: دریافت 3 امتیاز با کلین شیت همیشه لذت بخش است، می توانیم بهترین نتایج را با تارتار بگیریم

محمد دریس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی خارج از خانه تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با تیمی روبه رو شدیم که نتایج بسیار خوبی در بازی های گذشته گرفته بود. آنها سپاهان و فولاد را شکست داده و برابر پرسپولیس و تراکتور هم شکست نخورده بودند، ولی خدا را شکر که توانستیم نفت را در زمین خودش شکست بدهیم. کادر فنی ما هم نکات لازم را درباره نقاط ضعف و قوت حریف به بازیکنان گوشزد کرده بود و خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده، در دقایق آخر به گل رسیدیم و بازی را بردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دروازه بان تیم فوتبال پیکان که در این بازی پیروز به ثبت چهارمین کلین شیت فصلش شد، در این مورد شرح داد: پیروزیت تیم از هر چیزی مهمتر است، ولی دریافت سه امتیاز با کلین شیت همیشه لذت بخش است. من دوست دارم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم تا جواب زحمات کادر فنی را بدهم. باید از زحمات آقایان تارتار و اینانلو تشکر کنم و امیدوارم تا انتها فصل بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

وی راجع به قرار دریافت پیکان در رده هفتم جدول و اینکه آنها چه هدفی را در این فصل دنبال می کنند، گفت: پیکان امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توانیم با هدایت آقای تارتار بهترین نتایج را بگیریم. خوشبختانه تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم و می خواهیم تا انتها فصل یک فرایند خوب و مثبت داشته باشیم. البته پیش بینی کردن هم چندان درست نیست، ولی تلاش می کنیم تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1446

به "دریس: دریافت 3 امتیاز با کلین شیت همیشه لذت بخش است، می توانیم بهترین نتایج را با تارتار بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریس: دریافت 3 امتیاز با کلین شیت همیشه لذت بخش است، می توانیم بهترین نتایج را با تارتار بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید