در این دو نقطه از جاده چالوس توقف نکنید!

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/البرز رئیس پلیس راه البرز، با اعلام سقوط دو فقره بهمن در جاده کرج-چالوس در محدوده این استان، از رانندگان خواست که هنگام تردد از این راستا نهایت دقت را داشته باشند.

در این دو نقطه از جاده چالوس توقف نکنید!

سرهنگ رضا گودرزی با اعلام این خبر گفت: سقوط بهمن در مناطق امام چشمه و پیچ آئینه اتفاق افتاده است و ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را شروع کردند.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه با بیان اینکه سقوط بهمن هیچ گونه خسارت اقتصادی و جانی نداشته است، گفت: اکنون بارش برف در تمامی راه های البرز وجود دارد و بستن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.

سرهنگ گودرزی اضافه نمود: ماموران راهداری، پلیس راه و هلال احمر در مناطق مختلف جاده کرج-چالوس و راه های آزاد راهی این استان برای خدمات رسانی به مردم مستقر هستند.

وی گفت: با توجه به احتمال سقوط بهمن در محور کرج-چالوس، مسافران در محدوده های بهمن گیر به ویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوش دره توقف نکنند.

رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست: علاوه بر داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود مطمئن شوند و تجهیزات زمستانی شامل: لباس گرم و کافی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 758

به "در این دو نقطه از جاده چالوس توقف نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این دو نقطه از جاده چالوس توقف نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید