در لیگ برتر والیبال زمان زیادی برای ترمیم نقاط ضعف نیست

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال پیکان تهران معتقد است فشردگی مسابقات لیگ برتر والیبال طبیعی است اما همین موضوع باعث شده فرصتی برای ترمیم نقاط ضعف در اختیار تیم ها نباشد.

در لیگ برتر والیبال زمان زیادی برای ترمیم نقاط ضعف نیست

پیمان اکبری در گفت وگو با پانا ارزیابی اش از لیگ برتر والیبال گفت: هشت هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و هنوز تیم ها به شرایط ایده آل نرسیده اند. هر هفته تیم ها دو ملاقات دارند عملا فرصتی نیست تا تیم ها بتوانند نقاط ضعف خود را ترمیم نمایند. بنابراین فشردگی لیگ زیاد است. تیم پیکان لیگ را خوب آغاز نکرد و در چهار هفته ابتدایی لیگ از 6 بازیکن اصلی، چهار بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. این اتفاق ما را اذیت کرد چرا که روی این بازیکنان حساب ویژه ای باز نموده بودیم ولی متأسفانه مصدومیت گریبان گیر تیم ما شد. وقتی از همان ابتدای مسابقات با این مشکل روبه رو شویم کار برای همه تیم سخت خواهد بود، با این حال کوشش کردیم و رفته به رفته در هر بازی بهتر عمل کردیم.

وی در خصوص شرایط بازیکنان مصدوم این تیم گفت: متأسفانه پوریا فیاضی به خاطر کرونا در 6 بازی حضور نداشت و تنها دو هفته است که به تیم اضافه شده است. پوریا یلی هم سه هفته همراه تیم نبود، آرمین تشکری هم به خاطر اتفاقاتی که برای او رخ دارد تیمی از دیدرها را از دست داد و در بازی های حضور نداشت. در بازی با هزار هم مجبور شدم از مهران فیاضی به خاطر اینکه یه آسیب دیدگی قدیمی دارد استفاده نکنم. در این ملاقات محمد طاهر وادی هم بعد از 70 روز به تیم اضافه شد و چند دقیقه ای بازی کرد. او را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتم. با این حال شرایط مصدومیت بازیکنان تیم ما را با چالش روبه رو کرد.

سرمربی تیم پیکان تأکید کرد: با توجه به شرایط سختی که برای تیم ما به وجود آمده بود و مصدومیت های پی در پی، در ابتدا کوشش کردیم که فشار را از روی بازیکنان برداریم، کار سختی بود اما تا حدودی توانستیم و امیدواریم از این به بعد با اضافه شدن بعضی بازیکنان شرایط بهتر گردد.

اکبری با بیان اینکه شرایط بهتر خواهد شد، اظهار کرد: تیم ما رفته رفته شرایط بهتری پیدا می نماید و قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت. من به حرف و حدیث ها کاری ندارم و تنها روی عملکرد تیم خودمان و نقاط ضعف تیم کار می کنم. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر گردد، من دو سال در تیم پیکان نبودم و زمانی که این تیم را گرفتم در رده دهم جدول قرار داشت و به یک تیم معمولی تبدیل شده بود در حالی که پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر است، اما الان شرایط تغییر نموده و در کوشش هستیم که در جمع مدعیان قرار بگیریم.

سرمربی تیم پیکان بعلاوه در خصوص انتقادهایی که به فشردگی مسابقات می گردد؛ اظهار کرد: اعتراضی به این موضوع ندارم. در لیگ های حرفه ای جهان در کشورهای اروپایی این اتفاق می افتد و حتی گاهی 3 بازی در هفته برگزار می گردد. در ابتدای مسابقات این گونه تصمیم گیری شد و کسی نسبت به برنامه ریزی ها اعتراضی نداشت.

اکبری بعلاوه درباره هدفگذاری تیم پیکان در فصل جاری رقابت ها نیز گفت: سال جاری چند تیم بسیار خوب در مسابقات شرکت دارند. ما نیز کوشش می کنیم جزو مدعیان باشیم. همه تیم ها این شانس را دارند که در سکو قرار گیرند. ما نیز هدف داریم که باشگاه پیکان را که در 2-3 سال اخیر نتایج خوبی کسب ننموده به شرایط ایده آل بازگردانیم. امیدوارم این اتفاق با همکاری بازیکنان، کادر فنی و مدیریت رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1934

به "در لیگ برتر والیبال زمان زیادی برای ترمیم نقاط ضعف نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در لیگ برتر والیبال زمان زیادی برای ترمیم نقاط ضعف نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید