دستورالعمل برگزاری آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های استان ابلاغ شد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از ابلاغ دستورالعمل برگزاری آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های استان در 4 گروه شغلی به وسیله مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اطلاع داد.

دستورالعمل برگزاری آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های استان ابلاغ شد

بهرام ایران نژاد در این خصوص گفت: مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری هاو دهیاری های کشور دستورالعمل برگزاری آزمون سراسری ویژه کارکنان شهرداری های سراسرکشور در 4 گروه مدیریت(شهردار، معاونین شهردار، مدیران کل ستادی، شهرداران و معاونین منطقه ها، رؤسا و معاونین سازمان های تابعه)، شهرسازی، خدمات شهری، امور مالی و سرمایه گذاری ویژه را ابلاغ کرد.

وی اضافه کرد: مرحله اول این آزمون در سطح استانی برگزار می شود و همکاران محترم شاغل در گروه های یادشده می توانند از تاریخ 26 مهر لغایت 6 آبان امسال با مراجعه به سامانه خدمات پرسنلی (ps.tabriz.ir) نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند و این آزمون صرفاً برای شاغلین گروه های یادشده می باشد.

بهرام ایران نژاد ادامه داد: با برگزاری آزمون استانی، ضمن صدور گواهی برای قبولین در آزمون ازسوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، نفرات برتر استان به رقابت های کشوری راه خواهند یافت و آزمون مجددا با حضور بهترین های استان های کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز در خاتمه گفت: منابع آزمون از کتاب سبز شهرداری ها می باشد و بخشهای مرتبط با هر گروه شغلی در سایت مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی به آدرس (https://ssafta.imo.org.ir) بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1883

به "دستورالعمل برگزاری آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های استان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل برگزاری آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های استان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید