دلایل حضور فقط یک رکابزن ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، بعد از یک دوره غیبت دوچرخه سواری کشورمان، محمد اسماعیل چایچی به عنوان تنها نماینده ایران راهی رقابتهای قهرمانی جاده دنیا گردیده است. این دوچرخه سوار کشورمان با هزینه شخصی راهی اتریش گردیده است.

دلایل حضور فقط یک رکابزن ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری

محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص حضور تنها نماینده کشورمان در این رقابتها گفت: محمد اسماعیل چایچی به عنوان تنها رکابزن ایران در مسابقات قهرمانی دنیا در اتریش شرکت خواهد نمود. وی از طریق ارتباطات شخصی که داشته از راه فرانسه روادید خود را دریافت نموده و با هزینه شخصی اش راهی این مسابقات می گردد.

وی پیرامون اینکه چرا وی با هزینه شخصی اش راهی این مسابقات گردیده است هم گفت: وقتی که دعوت نامه گرفتیم فرصتی برای دریافت ویزا نداشتیم. وی هم از طریق یکی از دوستانش به اروپا رفته است. ما حتی برای حضور در این مسابقات مجوز شورای برون مرزی نگرفته ایم چرا که نتوانستیم ویزا بگیریم و فرصتی برای مصاحبه برای دریافت روادید را نداشتیم.

وی در خصوص اینکه چرا دیگر ورزشکاران ما راهی این رقابتها نگردیده اند در حالیکه چایچی حتی در ترکیب تیم ملی در بازیهای آسیایی نیز حاضر نبود، این طور پاسخ داد: وقتی می توانیم مجوز شورای برون مرزی برای رفتن به سفری را بگیریم که ویزای آن کشور را دریافت کنیم اما این اتفاق برای ما نیافتاد. ما دوست داشتیم دوچرخه سواران دیگری را هم مانند گنج خانلو، جمشیدیان و یکی دو نفر دیگر را هم راهی این رویداد بزرگ کنیم اما برخی از این ورزشکاران در بازیهای آسیایی بودند و باید حداقل 15 روز قبل پاسپورت آنها را به سفارت می دادیم تا وقت مصاحبه بگیریم و در نهایت بتوانیم روادید اروپا را دریافت کنیم اما زمان نداشتیم و به همین دلیل این اتفاق نیافتاد.

سلگی اظهار داشت: حتی قرار بود ساجده سیاحیان در رده سنی جوانان نیز راهی این مسابقات گردد اما نتوانستیم برای وی هم ویزا بگیریم.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی دنیا در بخش جاده از امروز 23 سپتامبر (اول مهرماه) در اینسبروک اتریش و در سه رده سنی بزرگسال، جوانان و زیر 23 سال زنان و مردان شروع و یک هفته در بخش های تایم تریل انفرادی و استقامت جاده دنبال می گردد. در بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جاده دنیا 12 مدال طلا و در مجموع 36 مدال(طلا، نقره و برنز) به رکابزنان برتر اهداء خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 50

به "دلایل حضور فقط یک رکابزن ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل حضور فقط یک رکابزن ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید