راهنمای خرید تشک ارزان، مارک های رویال، خوشخواب، زست

به گزارش مجله رویای کره ای، تشک یکی از وسایل بسیار مهمی است که باید برای خرید آن وسواس بسیاری به خرج دهید.

راهنمای خرید تشک ارزان، مارک های رویال، خوشخواب، زست

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آف دکور، از آنجایی که انسان ها به طور متوسط 8 ساعت در روز را به خواب و استراحت اختصاص می دهند پس باید تشکی را خریداری نمایند که سلامت آن ها را تأمین کند.

راهنما خرید تشک

هر شخص باید با توجه به وزن و قد خود تشک خریداری کند در غیر این صورت خرید تشک نامناسب ممکن است به کمر و و گردنش صدمه وارد کند.

بعضی از افراد گمان می نمایند هر چه تشک نرم تر باشد کیفیت بهتری دارد و روی آن خواب آرام تری را می توانند تجربه نمایند. این تصور اشتباه است و به طور کلی باید بدانید که تشک خیلی نرم یا خیلی سفت به یک اندازه به شما آسیب می رسانند. سعی کنید تشکی خریداری کنید که از گردن و کمر شما حمایت نموده و از نظر ارگونومیکی بدن شما را در بهترین حالت قرار دهد.

شاید شما هم نسبت به خرید تشک ایرانی یا خارجی مردد شده باشید، با وجود کیفیت بالا محصولات خارجی باید بدانید که شرکت های فراوری تشک داخلی نیز تشک هایی باکیفیت و با استاندارد جهانی فراوری می نمایند، پس می توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید.

در نهایت تشکی با ارتفاع مناسب خریداری کنید، ارتفاع تشک را به نسبت تاج تخت اندازه بگیرید و از خرید تشک با ارتفاع زیاد خودداری کنید ارتفاع تأثیری در کیفیت نمی گذارد.

انواع تشک

برای آنکه تشک مناسب خود را خریداری کنید باید ابتدا انواع تشک را بشناسید.

تشک های فنری

تشک های فنری متصل، این تشک ها طوری طراحی شده اند که فنرهای آن ها کاملاً به هم متصل است. تشک های فنری به نرمی و راحتی معروف هستند و کسانی که مسائل مفصلی ندارند می توانند از آن به راحتی استفاده نموده و خواب آرامی را تجربه نمایند.

این تشک ها برای افرادی که می خواهند به صورت مشترک روی یک تخت بخوابند توصیه نمی شوند؛ چرا که فشار وزن یکی از آن ها باعث حرکت قسمت دیگر تشک می گردد. علاوه بر آن ممکن است بعد از مدتی استفاده، فنرها تغییر شکل داده و باهم اصطکاک ایجاد نمایند که این موضوع نیز باعث ایجاد سرو صدا می گردد.

تشک های فنری منفصل، تشک هایی هستند که فنرهای بکار در آن ها با فاصله از هم تعبیه شده اند در نتیجه این تشک ها معایب تشک های فنری متصل را ندارند.

جدا بودن فنرها از هم باعث افزایش خاصیت ارگونومیکی و حمایت بیشتر از گردن و ستون فقرات فرد می گردد از این رو این تشک ها از نظر طبی بسیار بهتر هستند. همچنین به علت جریان یافتن هوا در داخل تشک این تشک ها ضد حساسیت و آنتی باکتریال هستند.

تشک مموری فوم

مموری فوم، نوعی فوم است که با حرارت و فشار وارد شده تغیر شکل می دهد.

این ویژگی باعث می گردد فوم به نسبت مدل بدن شما حالت گرفته و از ستون فقرات و گردن شما محافظت کند، همچنین این ویژگی خون رسانی به اندام های بدن را نیز راحت تر می نماید.

نکته دیگر اینکه در مدل دونفره این تشک هم به مانند تشک فنر منفصل با حرکت در بخشی از تشک در سایر بخش ها احساس نمی گردد.

تشک بادی

تشک های بادی به راحتی قابل جابه جایی بوده و توسط یک پمپ بادی پر می شوند. این تشک ها به شما امکان می دهد تا با کم و زیاد کردن میزان هوا داخل آن سفتی و نرمی آن را تنظیم کنید. تشک های بادی برخلاف سایر تشک ها به خاطر داشتن تهویه هوا در فصل گرما شما را اذیت ننموده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.

تشک های آبی

تشک های آبی تشک هایی هستند که داخل آن ها علاوه بر فوم آب نیز وجود دارد، آب خاصیت درمانی دارد و این تشک ها برای کسانی که کمردرد و گرفتگی عضلات دارند بسیار مفید است و نکته دیگر اینکه شما می توانید دما این تشک ها را تنظیم نموده و در صورتی که مثلاً درد بیشتر دارد از خوابیدن روی تشک گرم لذت ببرید.

تشک لاتکس

تشک لاتکس مثل تشک های معمولی است با این تفاوت که در آن از لاتکس استفاده شده است. لاتکس کارایی شبیه مموری فوم دارد با این تفاوت که از مموری فوم انعطاف بیشتری داشته و بهتر است.

تشک نوزادی پسر و دختر

یکی از وسایل مهم و ضروری در سیسمونی تشک و لحاف نوزاد است برای خرید این وسایل باید حساسیت زیادی به خرج دهید پارچه روکش آن ها باید بسیار نرم بوده و تشک نوزاد سفت باشد تا نوزاد در آن فرو نرود هم چنین پتو او باید بسیار سبک باشد.

خرید تشک یک نفره

تشک های یک نفره ابعادی بین 20090 تا 200120 دارند. برای خرید تشک یک نفره باید به وزن و وضعیت سلامتیان توجه کنید تا ببینید بین تشک هایی که در بالا عنوان کردیم کدام مدل برای شما مناسب تر است.

خرید تشک دونفره

اگر قصد خرید تشک دونفره را دارید سعی کنید از تشک هایی که فشار را به بخش های دیگر منتقل نمی نمایند مثل تشک فنری منفصل یا مموری فوم خریداری کنید.

خرید تشک ارزان

کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی دارند اگر قصد خرید تشک را دارید بهتر است ارزانی را از ذهن خود دور کنید در عوض یک تشک با کیفیت خریداری کنید تا سلامتی تان حفظ گردد.

تشک رویال

شرکت فراورینماینده تشک رویال یکی از شرکت های قدیمی فراوری تشک در ایران می باشد. این شرکت انواع تشک های گفته شده را در بالاترین کیفیت فراوری می نماید و شما می توانید محصولات آن را از نمایندگی ها در شهر محل سکونتتان یا سایت های موجود در اینترنت خریداری کنید.

قیمت تشک ترکیه ای

تشک های ترکیه ای کیفیت بسیار بالایی دارند و خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورند اما این روزها قیمت این تشک ها بسیار بالا رفته و خرید آن ها به صرفه نیست.

آف دکور، از کارخانه به خانه با تخفیف ویژه

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم نموده تا آن ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و به وسیله سایت آف دکور آنالیز نمایند و باکیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری نموده و در سراسر ایران دریافت نمایند.

امکان خرید تشک در برندهای مختلف تشک رؤیا، تشک زست، تشک خوشخواب، تشک برن با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می توانیم مدل های متنوع در دسته بندی های مختلف سرویس خواب، سرویس خواب یک نفره، دونفره، سرویس خواب دوطبقه، سرویس خواب نوزاد و نوجوان و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … آنالیز و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 211

به "راهنمای خرید تشک ارزان، مارک های رویال، خوشخواب، زست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید تشک ارزان، مارک های رویال، خوشخواب، زست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید