راه اندازی خط گردشگری بندرعباس ـ عمان ـ دبی

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از راه اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک اطلاع داد.

راه اندازی خط گردشگری بندرعباس ـ عمان ـ دبی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، محمد محسنی بعداز ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از کشتی تفریحی گردشگری داریوش در بندر شهید حقانی اظهارداشت:سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است.

وی در ادامه بیان داشت: البته امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام های محکمی در این بخش برداشته گردد.

محسنی با اشاره به راه اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک گفت: از سال گذشته نیز با هماهنگی های اجرا شده کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است.

مدیر بندر شهید باهنر و بنار شرق هرمزگان با بیان اینکه بخش عمده اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری دریایی با همکاری تعاونی ها صورت پذیرفته، ادامه داد: کوشش شده تا ظرفیت های استان در حوزه دریا و گردشگری دریایی به نحوی بهره برداری گردد که تمام مردم استان از آن منتفع شوند.

وی از ارائه درخواست، آمادگی پذیرش و راه اندازی کشتی تفریحی گردشگری کروز در سرزمین اصلی(بندرعباس) خبرداد و بیان داشت: با توجه به آماده بودن ظرفیت ها و امکانات برای راه اندازی این خدمت در بنادر هرمزگان امیدواریم به زودی شاهد پهلوگیری این کشتی در بندرعباس باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 460

به "راه اندازی خط گردشگری بندرعباس ـ عمان ـ دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط گردشگری بندرعباس ـ عمان ـ دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید