روانشناسی، قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را با این تست بشناسید

به گزارش مجله رویای کره ای، همچنین ضمیر ناخودآگاه از فرایند های ذهنی تشکیل شده که به صورت اتوماتیک رخ می دهند و آگاهی ما تأثیری در انجام این فرایند ها ندارد.

روانشناسی، قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را با این تست بشناسید

ضمیر ناخودآگاه از فرایند های ذهنی تشکیل شده و آگاهی ما تأثیری در انجام این فرایند ها ندارد. همچنین ضمیر ناخودآگاه از فرایند های ذهنی تشکیل شده که به صورت اتوماتیک رخ می دهند و آگاهی ما تأثیری در انجام این فرایند ها ندارد.

در این تست روانشناسی یکی از تصاویر زیر را انتخاب کنید تا میزان انرژی خود را در سطح ناخودآگاه شناسایی کنید.

اولین چیزی که دیدید چه بود؟

تونل

برای شما مهم است که نتیجه امور و روابطتان حتماً به موفقیت برسد.شما کوشش زیادی می کنید تا آنچه را که برنامه ریزی نموده اید آغاز کنید.موانع هرگز مانع شما نمی شوند و متحمل شکست نمی شوید. با اطمینان شما به هدف خود می روید و متوقف کردن شما سخت است.

دختر

تمام امور، روابط، موقعیت ها و تغییرات شما در جهت به دست آوردن آسایش روحی، جسمی و مادی از افراد نزدیک بهتان است. برای شما عزیزانتان، هر اتفاقی که در زندگی شما بیفتد، همواره در درجه اول هستند. شما فردی مصمم و مسئول هستید.

چشم

شما تمام اموری که مستقیماً به شما مربوط می شوند را به شکلی که مناسبتان باشد اداره می کنید. شما هرگز اجازه نمی دهید بدون رهبری شما یک علت یا رابطه ایجاد گردد. برای شما ضروری است که مدیریت، فاصله و زمان اتمام همه مواردی را که به نوعی با آن درگیر هستید را معین کنید. شما ذاتاً یک رهبر و یک استراتژیست هستید.

منبع: فرادید
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1397

به "روانشناسی، قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را با این تست بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانشناسی، قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را با این تست بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید