روزنامه جوان: اگر ایران نتواند نفتش را صادر کند، فروش نفت منطقه هم باید مختل گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، روزنامه جوان نوشت: همان طور که پیش بینی می شد با اقدام متقابلِ مضاعف جمهوری اسلامی ایران، منطق قدرت کار خودش را کرد و مقدمات رهاسازی دارایی ملت ایران که به ناحق در یونان غارت شده بود، فراهم شد. پیش تر در ماجرای توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق، انگلیسی ها هم صبر ایران را آزمایش نموده و البته پاسخ مشابهی از ایران دریافت کردند.

روزنامه جوان: اگر ایران نتواند نفتش را صادر کند، فروش نفت منطقه هم باید مختل گردد

به نظر می رسد این نوع اقدام متقابل که گاه فراتر از کنش اولیه دشمن و برای تنبیه آن مضاعف می گردد، تا حدی کارآمدی خود را به اثبات رسانده و می تواند بر ترتیبات و معادلات قدرت بین المللی و منطقه ای تأثیر خود را بگذارد.

اینک مستکبران با زبان تهدید سخن می گویند و گمان می نمایند هنوز هم کسانی در تهران هستند که از تهدید آن ها می ترسند. باید این پیغام صریح به دشمن منتقل گردد که دوران بزن و در رو تمام شده و نیرو های مؤمن به خدا، از هیچ کدخدای خودخوانده ای نمی ترسند و در مقابل هر شرارتی هم از متجاوز تقاص می گیرند و هم او را به طور مناسبی تنبیه می نمایند.

باید به آن ها فهماند که نظام ظالمانه دیروز دنیا در حال رخت بربستن است و چه بخواهند و چه نخواهند باید قدرت و منافع ملت ایران را محترم بشمارند. اگر قرار بر استمرار ایذای ایران اسلامی باشد، عزت اسلامی ایرانیان و نیرو های مؤمن انقلابی اجازه نخواهد داد که عاملان این ایذا به سادگی به کار خود مشغول باشند. به بازار نفت نگاه کنید، اگر قرار است ما نتوانیم نفت بفروشیم، شاید شما هم نتوانید از رعایای منطقه ای تان نفت خریداری کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2112

به "روزنامه جوان: اگر ایران نتواند نفتش را صادر کند، فروش نفت منطقه هم باید مختل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه جوان: اگر ایران نتواند نفتش را صادر کند، فروش نفت منطقه هم باید مختل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید