روز خبرنگار به عنوان روز انصاف و حقیقت شناخته می شود

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر با بیان اینکه خبرنگاران می توانند با چشم های تیزبین و ضمیر صادقانه بر فضای مبهم و تاریک نور آگاهی بتابانند، افزود: خبرنگاران تامین کننده منافع ملی و عمومی هستند و می توانند با اخبار صادقانه خود در این عرصه نقش آفرینی کنند.

روز خبرنگار به عنوان روز انصاف و حقیقت شناخته می شود

وی روز خبرنگار را به عنوان روز انصاف و حقیقت عنوان کرد و ادامه داد: خبرنگاران مسئولیت آگاهی، دانایی همراه با حقیقت را برعهده دارند و بایستی انصاف را رعایت کنند.

درویش امیری افزود: مردم گرایی، حقیقت جویی، حق طلبی، روشنگری، شفاف سازی در سایه ایمان، انصاف و اخلاق محوری و عدالت نگری از ویژگی های خبرنگار مومن و متدین در نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط پرهیاهوی التهاب اجتماعی رسالت خبرنگاران خطیرتر است، گفت: خبرنگار مسوولیت خطیر اجتماعی را برعهده دارد.

درویش امیری، استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان به عنوان الگوی مهم برای سایر استانها کشور در زمینه برنامه ریزی برای توسعه مطرح است، گفت: فضای موجود در استان حاصل همدلی و همگرایی بین بخش های مختلف استان است و این روند توانسته استان زنجان را به عنوان استانی الگو به کشور معرفی کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 4

به "روز خبرنگار به عنوان روز انصاف و حقیقت شناخته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز خبرنگار به عنوان روز انصاف و حقیقت شناخته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید