رونمایی از ساندبار تازه سونی

به گزارش مجله رویای کره ای، نوار صوتی سونی HT-S400 در 25 ژانویه به صورت جهانی راه اندازی شد. این نوار صوتی 2.1 کاناله با یک ساب ووفر بی سیم عرضه می گردد و مجموع توان خروجی آن 330 وات می باشد.

رونمایی از ساندبار تازه سونی

به گزارش خبرنگاران، این محصول دارای فناوری فراگیر S-Force Pro سونی به همراه صدای Dolby Digital است. Sony HT-S400 دارای یک صفحه نمایش OLED کوچک است که اطلاعات ورودی ها را نشان می دهد. بعلاوه ادعا می گردد که نوار صوتی تازه سونی سازگار با محیط زیست است، زیرا یکی از پنل های ساب ووفر آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. وقتی به تلویزیون سونی براویا متصل می شوید، کاربران می توانند تنظیمات بلندگو را مستقیماً به وسیله تلویزیون انجام دهند.

قیمت و دسترسی به Sony HT-S400

Sony HT-S400 از ماه آوریل در ایالات متحده با قیمت 299.99 دلار به فروش می رسد. این محصول فقط در رنگ مشکی وجود دارد.

مشخصات سونی HT-S400

نوار صوتی 2.1 کانال سونی HT-S400 دارای توان خروجی کلی 330 وات است و ساب ووفر آن تا 130 وات خروجی کلی دارد. این ساب ووفر دارای یک بلندگوی 160 میلی متری است که گفته می گردد صدای باس عمیق تر و غنی تری را ارائه می دهد. بلندگو های جلویی دارای یک واحد بلندگوی مستطیل شکل X-balanced برای حداکثر رساندن دیافراگم می باشند. بعلاوه بلندگو های جلویی دارای لبه بریدگی جدا هستند که سبب بهبود کیفیت صدا می گردد.

این نوار صوتی را می توان به وسیله بلوتوث نسخه 5.0، با استفاده از پورت HDMI ARC یا اتصال نوری متصل کرد. این بلندگو از کدک SBC به وسیله بلوتوث پشتیبانی می نماید. Sony HT-S400 به صورت بی سیم به تلویزیون سونی براویا متصل می گردد و کاربران می توانند تنظیمات نوار صوتی را مستقیماً به وسیله تلویزیون انجام دهند. این ساندبار بعلاوه دارای صدای Dolby Digital به همراه فناوری فراگیر S-Force Pro می باشد.

این ساندبار دارای یک صفحه نمایش OLED می باشد که اطلاعات - مقدار صدا، منبع ورودی و تنظیمات صدا - را روی کنترل از راه دور را نشان می دهد. پنل پشتی ساب ووفر با استفاده از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این نوار صوتی بعلاوه دارای یک حالت صدا و یک حالت شب است که کیفیت و سطوح صدا را متناسب با آن تنظیم می نماید. ابعاد ساندبار 901.7 در 66.8 در 88.9 میلی متر و وزن آن 2.29 کیلوگرم است. ابعاد ساب ووفر نیز 193.8 در 387.3 در 400 میلی متر و وزن آن 7.34 گرم است.

منبع: gadgets

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2048

به "رونمایی از ساندبار تازه سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ساندبار تازه سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید