ساماندهی 130 هزار متر مربع از رود دره های شمال تهران

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در بازدید از رود دره های شمال تهران گفت: 7 رود دره در شمال تهران قرار گرفته است که با بهسازی و مناسب سازی آنها، فضاهای سبز و تفرجگاهی در دامنه های البرز در حال توسعه است.

ساماندهی 130 هزار متر مربع از رود دره های شمال تهران

وی گفت: ساماندهی این رود دره ها علاوه بر ایجاد فضای مناسب در جهت توسعه گردشگری تهران، باعث حفظ روددره ها در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز می شود.

یزدانی در این بازدید که از رود دره های درکه پایین و بالا، دارآباد حدفاصل بوستان ساحلی تا پل محبی و خرگوش دره انجام شد خاطر نشان ساخت: پیاده روسازی ضلع غربی رود دره درکه پایین سریعتر اجرا و نرده های آن نصب خواهد شد تا به زودی قابل بهره برداری شود و معارضین ضلع شرقی درکه بالا نیز معین تکلیف می شوند تا پیاده روسازی آن انجام شود.

وی اضافه نمود: دیواره سازی و کف سازی رود دره دارآباد نیز در حال اجراست و با نصب روشنایی آماده اجرای فضای سبز می شود و نقاط خطر ساز خرگوش دره نیز ایمن سازی خواهد شد.

یزدانی گفت: رود دره های شمال تهران که میزبان بیش از یک میلیون نفر گردشگر در ایام تعطیل است با اختصاص 120 میلیارد تومان به تفرجگاه های شهر تهران تبدیل می شوند و امید است ساماندهی این رود دره ها تا سرانجام سال به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 826

به "ساماندهی 130 هزار متر مربع از رود دره های شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی 130 هزار متر مربع از رود دره های شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید